  • 61. Data: 2017-06-25 06:28:45
    Temat: Re: Play nic się nie marnuje
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 25.06.2017 o 0:07, RadoslawF pisze:

    > Mnie uczono że pisząc w danym języku stosuje się też obowiązującą
    > w tym języku transkrypcję. Inną stosują nieuki lub nieświadomi
    > obcokrajowcy. :-)

    Też użyłem obowiązującej.

    > W tej samej co nauczali że transkrypcję można sobie dowolnie wybrać ?

    Na pewno nie w takiej. gdzie uczyli znaki przestankowe oddzielać od
    słów, na końcu zdania.

    > Współczuję wyboru szkoły.

    Wolę już pisać po swojemu, niż po twojemu.

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy" :-D
    "Służba jest ciężka jak skała, śmierć jest lekka jak piórko"

  • 62. Data: 2017-06-25 06:32:55
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 24.06.2017 o 22:59, z pisze:

    > Myślę że jest wystarczająco tu opisaliśmy jak to działa.
    > Doczytaj sobie jak to jest ubrane w słowa.

    Czyli nie potrafisz wskazać. Było do przewidzenia, bo ta oferta nie ma
    nic z "abonamentopodobnych prepaidów". Niewiele z niej zrozumiałeś.

    > Na czacie z pleja ładne panie miały takie gotowe formułki.
    > Był tam "okres rozliczeniowy" i "opłata miesięczna"

    Nie pytam o czaty i panie, bo mnie to nie interesuje.

    --
    ALEX MR

  • 63. Data: 2017-06-25 07:59:31
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-25 o 06:32, ALEX MR pisze:
    > Czyli nie potrafisz wskazać. Było do przewidzenia, bo ta oferta nie ma
    > nic z "abonamentopodobnych prepaidów". Niewiele z niej zrozumiałeś.

    Zrozumiałem wszystko.
    Pod nazwą NICNIEPRZEPADA i WAŻNOŚCI NIE MA kryje się kara 2 zł w
    rozliczeniu miesięcznym i ważność konta tylko przez 12 mies.

    Wiadomo że ludziom to może odpowiadać ale to nie zmienia faktu że zapisy
    regulaminu są w sprzeczności z nazwą i chwytem reklamowym.

    Wiem... Są zgodne z prawem ale rażąco naganne etycznie.
    Wiem... To trudne zagadnienia ale próbować zrozumieć warto :-)

  • 64. Data: 2017-06-25 08:55:20
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 25.06.2017 o 7:59, z pisze:

    > Zrozumiałem wszystko.

    Tylko jakoś nie potrafić wskazać gdzie widziałeś "abonamentowość" tej
    oferty. Tylko o to, i aż o to pytałem.

> [...]
    >
    > Wiem... Są zgodne z prawem ale rażąco naganne etycznie.
    > Wiem... To trudne zagadnienia ale próbować zrozumieć warto :-)

    Tak, zabrakło argumentów, to zaczyna się bełkot.

    --
    ALEX MR

  • 65. Data: 2017-06-25 10:00:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-06-25 o 07:59, z pisze:
    > Zrozumiałem wszystko.
    > Pod nazwą NICNIEPRZEPADA i WAŻNOŚCI NIE MA kryje się kara 2 zł w
    > rozliczeniu miesięcznym i ważność konta tylko przez 12 mies.

    Jak można się było spodziewać, nic nie zrozumiałeś - opłata 2zł *lub*
    ważność konta 12 miesięcy.

    --
    Liwiusz

  • 66. Data: 2017-06-25 10:14:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-25 o 06:28, ALEX MR pisze:

    > Też użyłem obowiązującej.

    > Na pewno nie w takiej. gdzie uczyli znaki przestankowe oddzielać od
    > słów, na końcu zdania.

    O wyjątkach w niej jak widzę tez nie uczyli.

    > Wolę już pisać po swojemu, niż po twojemu.

    Zauważyłem.
    I tylko szkoda ze nie dostrzegasz tego jako pisać poprawnie
    lub nie poprawnie. Z transkrypcją inną niż polska będzie
    niepoprawnie. I nie zmieni tego dowolna ilość wytkniętych mi
    błędów czy niedociągnięć.

    Pozdrawiam

  • 67. Data: 2017-06-25 11:05:20
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-25 o 10:00, Liwiusz pisze:
    > Jak można się było spodziewać, nic nie zrozumiałeś - opłata 2zł *lub*
    > ważność konta 12 miesięcy.

    I to _lub_ nagina rzeczywistość i sprawia że te restrykcje sprzeczne z
    nazwą i reklamą przestają działać. ZAWSZE któraś będzie bruździć w tej
    wspaniałej ofercie NicNiePrzepada i WAŻNOŚCI NIE MA.

    Widzę że idziesz w didaskalia gdyż argumentów zbrakło.

  • 68. Data: 2017-06-25 11:08:45
    Od: z <...@...pl>

    Widzę że trzeba pokazywać palcem :-)

    "Co to jest cykl rozliczeniowy?
    Cykl rozliczeniowy to miesiąc, liczony od dnia aktywacji lub przejścia
    do oferty Play na Kartę odNOWA.
    Przykład: jeżeli aktywowałeś kartę 7 dnia danego miesiąca, to każdy
    kolejny cykl będzie się zaczynał również
    7 dnia miesiąca. W każdej chwili możesz sprawdzić swój cykl
    rozliczeniowy - wpisz i zatwierdź kod *181#."

    "Za co pobierane jest 2 zł?
    Pobierzemy 2 zł, jeśli w danym cyklu nie wykonasz żadnej płatnej aktywności.
    Po 12 kolejnych miesiącach bez płatnej aktywności wyłączymy numer.
    W takiej sytuacji niewykorzystane środki zostaną anulowanie."

  • 69. Data: 2017-06-26 00:09:14
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 23.06.2017 o 12:21, z pisze:
    > Wiem... Dzisiejsze biurwy marketingowe to przerasta ;-)

    No

  • 70. Data: 2017-06-26 15:49:32
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 25.06.2017 o 11:08, z pisze:
> [...]
    > Po 12 kolejnych miesiącach bez płatnej aktywności wyłączymy numer.
    > W takiej sytuacji niewykorzystane środki zostaną anulowanie."

    I gdzie tu niby "abonamentowość"?

    --
    ALEX MR