  • 61. Data: 2009-03-24 09:23:49
    Temat: Re: Play - postawa aspoleczna
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w
    wiadomości
    news:Titus_Atomicus-5EB66C.02574824032009@news.onet.
    pl...

    > Ja skorzystalem z pkt. 4
    > Bojkotuje kretynskie numery Playa.

    Zatwierdzone przez milosciwie panujaca pania prezes, ktora zostala
    demokratycznie wybrana przez demokratycznie wybranego premiera :-)

    Wychodzi na to ze wiekszosc spoleczenstwa takich kretynskich
    numerow chce. W sumie to one nawet nie taki kretynskie.

    Komu sie nie podoba .. no coz - nie dzwonic do Play, przeniesc sie
    tam z cala rodzina, albo kupic sobie drugi numer w Play :-)

    J.

  • 62. Data: 2009-03-24 10:14:45
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    kuba pisze:

    > Tez mam kilku takich niereformowalnych w rodzinie.To nic ze musza placic
    > po 60 groszy do innych sieci.Najwazniejsze ze dostana 200% doladowania
    > do swojej sieci i na stacjonarne.Ups,oprocz stacjonarnej Netii.

    A to chyba nie Orange, bo tam 200% było do wszystkich stacjonarnych, a
    nie "oprócz Netii".

    Pomyśl: jeśli ktoś dzwoni głównie do kilku/kilkunastu osób, a tak się
    składa, że wszyscy oni mają numer w Orange albo numery stacjonarne (nie
    zmyślam: np. moi rodzice, teściowie), to koszt minuty spokojnie spada
    grubo poniżej 29gr. Przykład z życia: doładowanie 25zł + 100zł, na
    koncie pojawiło się:
    110zł - do wszystkich
    230zł - do Orange (200 z 200% więcej, po 10zł za każde doładowanie - bo
    starter z Internetu, 10zł - z Masz za staż)
    240 minut do Orange i stacjonarnych
    1200 minut na jeden numer przez 2 miesiące.
    Nawet nie licząc tego "darmowego" numeru i nawet dzwoniąc z konta
    głównego TYLKO do innych sieci po 60gr, wychodzi 1573 minuty przy
    koszcie 125zł, czyli 8gr za minutę. A i tak konto główne prawie nie
    maleje, bo wciąż schodzą minuty z konta promocyjnego.

    Zgadza się: oferta jest poplątana jak pijany wąż, nieprzejrzysta, ale
    DUŻO tańsza przy takim profilu dzwonienia. I niby dlaczego ktoś miałby
    przenieść się do Play - żeby płacić więcej i żeby inni płacili więcej?

    To specyficzny przykład, ale "z życia". Profil dzwonienia moich
    rodziców. Stacjonarny im niepotrzebny, bo mają tanio z komórki. I nawet
    jeśli moja siostra zastanawia się nad przejściem do Play, bo ona chce
    mieć tanio wszędzie, to pewnie zostawi sobie numer w Orange do
    odbierania (przez rok jest ważny, potem może doładować i zrobić przelew
    SMS do któregoś z rodziców, znów spokój przez rok).

    Marek

  • 63. Data: 2009-03-24 11:27:12
    Od: "robson.z.pracy" <r...@e...gmail.com>

    Dnia 24-03-2009 o 11:14:45 MarekM
    <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> napisał(a):

    > A to chyba nie Orange, bo tam 200% było do wszystkich stacjonarnych, a
    > nie "oprócz Netii".

    A nie pokręciliście obydwaj?
    Bonus 200% był i jest tylko na orange. Bez stacjonarnych.

    --
    A to moja sygnaturka...

  • 64. Data: 2009-03-24 11:53:18
    Od: Bydl´ <b...@b...com>

    In article <T...@n...onet.pl>,
    T...@s...in.the.world wrote:

    > Ja skorzystalem z pkt. 4
    > Bojkotuje kretynskie numery Playa.

    To co ci´ denerwuje, skoro nie u˝ywasz i nie p?acisz?
    Sam fakt?

    (na której stronie szybko sprawdzasz do kogo nale˝y numer?
    jest taka jedna?)

    --
    Bydl´

  • 65. Data: 2009-03-24 12:34:57
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <b...@n...axelspringer.pl>,
    Bydl? <b...@b...com> wrote:

    > To co ci? denerwuje, skoro nie u?ywasz i nie p?acisz?
    > Sam fakt?
    Denerwuje?
    To za duze slowo.
    Pietnowalem ludzi, ktorzy mysla tylko o sobie. Bo ONI maja taniej, a
    erszta niech sie martwi.

    > (na której stronie szybko sprawdzasz do kogo nale?y numer?
    > jest taka jedna?)
    A nie wiem. Nie dzwonie do losowo wybranych osob.

    TA

  • 66. Data: 2009-03-24 12:36:48
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <49c35ea2$0$29356$f69f905@mamut2.aster.pl>,
    "Stefan Burczymucha" <s...@...O.S.P.A.M.torebusia.pl>
    wrote:

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > widze, ze kolega ma weza w kieszeni.

    ?
    Coz za kretynski komentarz.
    Moge go odwrocic. Widac masz weza w kieszeni skoro polasiles sie na
    playowe 29g/minute.

    TA

  • 67. Data: 2009-03-24 12:40:15
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    robson.z.pracy pisze:

    > A nie pokręciliście obydwaj?
    > Bonus 200% był i jest tylko na orange. Bez stacjonarnych.

    Akurat ten bonus - tak. Ale bywają bonusy i usługi "do Orange i
    stacjonarnych" - gdzie nie ma rozróżnienia na "tp" i "netia/inne" (ot
    choćby Minuty Non-Stop).

    Marek

  • 68. Data: 2009-03-24 12:40:45
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

  • 69. Data: 2009-03-24 12:41:26
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gqa8qu$tvr$1@news3.onet>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Wychodzi na to ze wiekszosc spoleczenstwa takich kretynskich
    > numerow chce. W sumie to one nawet nie taki kretynskie.

    Wiekszosc?
    To Play juz jest w wiekszosci?
    To odebrac mu te stawke.
    W kazdy razie to kolejny dowod na to, ze tzw. solidarnosc spoleczna to
    fikcja. Najwazniejsze jest to, zebym JA mial taniej.

    > Komu sie nie podoba .. no coz - nie dzwonic do Play, przeniesc sie
    > tam z cala rodzina, albo kupic sobie drugi numer w Play :-)

    Staram sie nie dzwownic.

    TA

  • 70. Data: 2009-03-24 12:43:14
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 24 Mar 2009 13:41:26 +0100, Titus_Atomicus napisał(a):

    > W kazdy razie to kolejny dowod na to, ze tzw. solidarnosc spoleczna to
    > fikcja. Najwazniejsze jest to, zebym JA mial taniej.

    Oczywiście, że to fikcja, aczkolwiek nie wiem po co uderzasz w aż takie
    tony.
    Motorem postępu jest właśnie potrzeba MI taniej. SS jest hamulcem postępu.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl