  • 11. Data: 2019-07-12 12:25:58
    Temat: Re: Play, zmiana taryfy
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 11 Jul 2019 17:18:33 +0200, w <5d27534a$0$525$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <M...@j...ru> napisał(-a):

    > Tak też planowałem zrobić, chciałem tylko wcześniej "zasięgnąć języka"
    > na grupie.

    Na głównym przechodzą.
    Na promocyjnym na 99% nie.
    Kasują się chyba także darmowe minuty, sms-y, GB itp.
    I chyba masz 5 dni na doładowanie konta, aby je przedłużyć (po zmianie taryfy).

  • 12. Data: 2019-07-12 13:53:02
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 12.07.2019 o 12:25, r...@k...pl pisze:

    > Na głównym przechodzą.
    > Na promocyjnym na 99% nie.
    > Kasują się chyba także darmowe minuty, sms-y, GB itp.
    > I chyba masz 5 dni na doładowanie konta, aby je przedłużyć (po zmianie taryfy).

    Chyba chodzi o konto główne. Mechanizm jest taki że np doładowuje konto
    za 100zł to mam mam (chyba) 40GB na transfer i 5 miesięcy do kolejnego
    doładowania, natomiast owe 100zł ląduje w całości na koncie do
    wykorzystania na usługi dodatkowe, np - "nocny transfer", rozmowy, SMSy
    itd..  Jako że nie miałem okazji do wykorzystania tych środków to
    zabrała się cała góra kasy.

  • 13. Data: 2019-07-12 20:01:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5d28749b$0$525$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > transfer", rozmowy, SMSy itd.. Jako że nie miałem okazji do
    > wykorzystania tych środków to zabrała się cała góra kasy.

    Jaka góra, skoro jeszcze w ubroku Faktycznie dostawało się 50 GB
    i 500 złotych na 5 miesięcy? Teraz (fioletowo czy czerwono -- jeden
    czworonóg) tylko 20 GB i 200 złotych na 2 miesiące...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 14. Data: 2019-07-13 08:00:33
    Od: Trybun <M...@j...ru>

> [...]
    > i 500 złotych na 5 miesięcy? Teraz (fioletowo czy czerwono -- jeden
    > czworonóg) tylko 20 GB i 200 złotych na 2 miesiące...

    Na konto promocyjne, czyli faktycznie na czas określony i... w praktyce
    nie do wykorzystania. W moim przypadku to jest tak skonstruowana taryfa
    że środki z doładowania są rozdzielane na dwa cele. Generalnie nie ma co
    próbować wykazywać jakichś wyższości jednego mechanizmu nad drugim -
    operatorzy, wszyscy operatorzy mają interes w sobie robieniu dobrze a
    nie klientowi.

  • 15. Data: 2019-07-13 14:36:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5d297380$0$17347$6...@n...neostrada.pl

    > Na konto promocyjne, czyli faktycznie na czas określony i... w praktyce nie do
    wykorzystania.

    Ale za darmo.

    --

  • 16. Data: 2019-07-21 09:14:56
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    > "Trybun" 5d297380$0$17347$6...@n...neostrada.pl

    > Ale za darmo.

    U moim przypadku też można powiedzieć - "za darmo". Bo przecie za to
    doładowanie korzystam z netu, a kasa w całości sobie leży.