  • 11. Data: 2016-10-26 13:55:58
    Temat: Re: Pliki tekstowe w androidzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JaNus" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Póki co postanowiłem używać tego jako czytnika e-booków, bo tak
    >naprawdę
    >to nie mam pojęcia, do czego taki sprzęt może być *mi* przydatny (ale
    >uczyć się trzeba). Może mi Panowie podpowiecie, w czym Wam stał się
    >na
    >tyle potrzebny , że już nie można bez niego żyć? ;-)

    >Ogłaszam więc konkurs: czym nakarmić tablet? ;-)

    Cool Reader.
    Ma tę zalete, ze potrafi ksiazki ludzkim glosem czytac - w polaczeniu
    z syntezatorem mowy, np domyslnym Googla.

    J.

  • 12. Data: 2016-10-27 10:55:25
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-10-26 o 00:55, JaNus pisze:
    > Póki co kaszana! Próbowałem zassać go z kilku miejsc, bezskutecznie. Ani
    > witryna androidlista.pl/ ani play.google.com/store/apps/ ani też
    > androidapps - no ni cholery! Coś szwankuje sam tablet, kaprysi, co
    > chwilę wisi, nie otwiera linków, diabli wiedzą o co chodzi.
    > Najlepiej byłoby (chyba) ściągnąć aplikacje na PC-ta, i via USB ją
    > przegrać na tablet'a, i dopiero wtedy odpalić celem instalacji (?)
    > Źle mówię? Ale jakoś nie mogę bezpośrednio!

    Nie zasysaj.
    Wejdź w "Sklep" czy jak to się nazywa i tam poszukaj.

    Zresztą spróbuj przeglądarką wejść bezpośrednio:

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.pr
    estigio.ereader

    też powinno się dać zainstalować.

    Jeszcze jedno: eReader ma syntezator mowy.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 13. Data: 2016-10-28 02:40:45
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-10-27 o 10:55, Adam pisze:
    > Zresztą spróbuj przeglądarką wejść bezpośrednio:
    >
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.pr
    estigio.ereader

    > też powinno się dać zainstalować.

    Do witryny play.google.com/store/apps/ zapukałem od razu (3 dni temu), i
    w kółko kaszana! Nie działające linki, jakieś zawieszanie się podczas
    bezowocnych prób logowania, kolejne podstrony otwierały się po kilka...
    minut!
    Próbowałem wspomóc się kompem stacjonarnym, coś tam kliknąłem gdzie nie
    trzeba, i wygląda na to, że (uwaga!) zainstalowałem sobie androidową
    apk'ę na... Windzie! Przynajmniej tak stwierdziła wyż.wym. witryna.

    Wyszła przy tym zdumiewająca mnie sprawa: podczas prób ściągnięcia tego
    eReadera witryna wyświetliła pytanie na którym urządzeniu chcę je
    używać, i w odpowiedniej "wstążce" widniały tylko dwie pozycje: oba
    tablety jakie mam!! Skąd "sklep" wiedział co posiadam? I bądź tu naiwny,
    i nie wierz, że Google wie o tobie niemal wszystko!

    po wielokrotnych próbach udało mi się zmusić oporniejszy tablet, aby
    zassał apk'ę, ale skutków tego ani śladu! Chyba z jego firmware jest coś
    nie halo.

  • 14. Data: 2016-10-28 12:10:51
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 25 Oct 2016 18:03:46 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Nie tej wewnetrznej pamieci, wydzielonej jako storage/emulated/0,
    > tylko rzeczywistej karty.

    A kto mówił o karcie? Ja problemów nie mam z zapisem tam gdzie można.

    --
    Marek

  • 15. Data: 2016-10-28 12:21:47
    Od: Marek <f...@f...com>

    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Nie tej wewnetrznej pamieci, wydzielonej jako storage/emulated/0,
    > tylko rzeczywistej karty.
    > Aplikacje "obce" maja prawo zapisac tylko do "swojego" podkatalogu
    > tam.

    Powtarzasz jakieś mity. Używam 5.x i mogę zapisywać z dowolnej
    aplikacji w dowolnym katalogu na karcie sd oraz w emulated.

    --
    Marek

  • 16. Data: 2016-10-28 13:14:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    rada.pl...
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Powtarzasz jakieś mity. Używam 5.x i mogę zapisywać z dowolnej
    >aplikacji w dowolnym katalogu na karcie sd oraz w emulated.

    Ale cos grzebales, czy taki dostales od producenta ?

    Bo to nie sa mity (mam problem na 4.4)

    https://liliputing.com/2015/10/android-6-0-can-treat
    -sd-cards-as-internal-storage-at-a-cost.html
    http://www.droidviews.com/restore-write-capability-t
    o-external-sd-card-on-kitkat-manually/

    http://www.ghisler.ch/board/viewtopic.php?t=41086&st
    art=45
    http://help.locusmap.eu/topic/locus-can-not-write-on
    -sd-card-on-android-marshmallow-6
    http://stackoverflow.com/questions/33139754/android-
    6-0-marshmallow-cannot-write-to-sd-card

    J.

  • 17. Data: 2016-10-28 15:31:59
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 28 Oct 2016 13:14:27 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ale cos grzebales, czy taki dostales od producenta ?

    Od producenta, chiński tablet. Na xperii Z2 (też 5.x) też nie ma z
    tym problemu.

    > Bo to nie sa mity (mam problem na 4.4)

    To wywal urządzenie, po co używać coś, co jest zepsute (nawet przez
    producenta).

    --
    Marek

  • 18. Data: 2016-10-28 18:13:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    <j...@p...onet.pl> wrote:
    >Od producenta, chiński tablet. Na xperii Z2 (też 5.x) też nie ma z
    >tym problemu.

    >To wywal urządzenie, po co używać coś, co jest zepsute (nawet przez
    >producenta).

    To nie jest bug, to jest ficzer :-)

    Wywalic moge, ale co kupic, zeby mial zagwarantowany brak klopotow ...
    i zagwarantowanego roota.
    Nie zadne tam szemrane stronki z internetu, tylko oficjalna opcja
    producenta.

    Bo inaczej to wywalic, ale system i zainstalowac jakis lepszy - CM
    chocby.

    J.

  • 19. Data: 2016-10-28 22:40:48
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-10-28 o 18:13, J.F. pisze:
> [...]
    > producenta.
    >
    > Bo inaczej to wywalic, ale system i zainstalowac jakis lepszy - CM chocby.

    Też się od dłuższego czasu zastanawiam, jaki tablet zanabyć.

    Czy z Androidem?
    Najbardziej popularne, ale i najbardziej upierdliwe. Nawet tak (dla
    mnie) podstawowa rzecz, jak drukowanie z aplikacji - trzeba się
    podpierać jakimiś protezami firm trzecich.

    Czy z Win10?
    Gniecie się mocno, kretyńskie kafelki. Nie wszystko x86 jednak pójdzie.

    Chyba najlepiej taki, który można "zaorać" i wpuścić na niego jakiegoś
    Debiana/Ubuntu czy innego RedHata.
    Lub postawić oba systemy równolegle.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 20. Data: 2016-11-04 23:44:51
    Od: JaNus <bez@adresu>

    No nadal nie udało mi się odnaleźć na tablecie eReadera, choć witryna,
    play.google z której go niby pobrałem stwierdza, że już jest
    zainstalowany! Dlatego nie mogę go pobrać ponownie. Co robić?
    Poniższe jest nadal aktualne, więc powtarzam, może ktoś podpowie co z
    tym fantem zrobić?