  • 21. Data: 2016-11-05 15:53:32
    Temat: Re: Pliki tekstowe w androidzie
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 28.10.2016 o 02:40, JaNus pisze:
    > Wyszła przy tym zdumiewająca mnie sprawa: podczas prób ściągnięcia tego
    > eReadera witryna wyświetliła pytanie na którym urządzeniu chcę je
    > używać, i w odpowiedniej "wstążce" widniały tylko dwie pozycje: oba
    > tablety jakie mam!! Skąd "sklep" wiedział co posiadam?

    To jest akurat proste - Google rozpoznaje, z jakiego urządzenia
    zalogowano się i przypisuje je do odpowiedniego konta (jedno i to samo
    obsługuje sklep, pocztę, kalendarz, dysk, zdjęcia itd).

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 22. Data: 2016-11-05 22:56:25
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-11-05 o 15:53, Grzegorz Tomczyk pisze:

    > To jest akurat proste - Google rozpoznaje, z jakiego urządzenia
    > zalogowano się i przypisuje je do odpowiedniego konta (jedno i to
    > samo obsługuje sklep, pocztę, kalendarz, dysk, zdjęcia itd).

    No to sprytnie sobie wujaszek G. poczyna, ale efekt mam wq***cy, bo
    eReadera, zainstalowało mi, wbrew moim intencjom, na tym tablecie, na
    którym go wcale nie chciałem! a jeszcze do tego wszystkiego, gdy się
    wspomagałem PC-tem z Win-10, to w efekcie nieco pochopnego kliknięcia
    witryna zainstalowała (jak ona twierdzi) mi ten czytnik (przypomnę:
    Androidowy) na Windzie! A na drugim tablecie czytnika ani śladu, ale
    witryna twierdzi że już jest. I "ponownie" go pobrać się nie da. Chyba
    nawet reset "do fabryki" nie pomoże.

    Co robić?

  • 23. Data: 2016-11-08 17:14:06
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 4 Nov 2016 23:44:51 +0100, JaNus <bez@adresu> wrote:
    > No nadal nie udało mi się odnaleźć na tablecie eReadera, choć
    witryna,
    > play.google z której go niby pobrałem stwierdza, że już jest
    > zainstalowany! Dlatego nie mogę go pobrać ponownie. Co robić?
    > Poniższe jest nadal aktualne, więc powtarzam, może ktoś podpowie co
    > tym fantem zrobić?

    Proponuje kupić nokie 3110 i sprzedać tablet, będziesz miał mniej
    frustracji...

    --
    Marek