  • 11. Data: 2016-06-20 23:02:31
    Temat: Re: Po co kupuje się Pirusy?
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "PlaMa" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    W dniu 2016-06-20 o 21:34, J.F. pisze:

    >Jak! Toć to hybryda. Ma normalną stalinówkę na pokładzie. Jak sobie
    >wyobrażasz, że działa bez skrzyni?

    Ja sobie bez problemu wyobrażam (wystarczy, że spalinowy jest podłączony
    wyłącznie do prądnicy), chociaż nie wiem czy w przypadku rzeczonego auta to
    prawda.

  • 12. Data: 2016-06-20 23:09:03
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-06-20 21:32, J.F. wrote:
    > -dla pewnej oszczednosci paliwa, bo to jednak troche mniej pali,

    mniej niz co?

    przeciez elektryczne przeniesienie napedu, ladowanie i rozladowywanie
    akumulatorow na moj chlopski rozum musi generowac wieksze straty niz
    kilka zazebionych ze soba lozyskowanych walkow

  • 13. Data: 2016-06-20 23:14:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PlaMa" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Jak! Toć to hybryda. Ma normalną stalinówkę na pokładzie. Jak sobie
    >wyobrażasz, że działa bez skrzyni?

    Pytaj Zientarskiego :-)

    A po prawdzie to wcale nie ma normalnej skrzyni, tylko ciekawa
    przekladnie mechaniczno elektryczna,
    w ktorej oprocz silnika spalinowego sa dwa elektryczne motogeneratory.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Hybrid_Synergy_Drive

    Razem z falownikami - ma sie co psuc, ale ponoc jednak nie psuje.

    J.

  • 14. Data: 2016-06-20 23:25:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...
    On Mon, 20 Jun 2016 21:32:35 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >http://ocdn.eu/images/pulscms/NTE7MDA_/8959867e5d2a
    ac0264292bbf96303451.jpg
    >Od chyba 2012 roku jest na rynku Prius PlugIn - Hybrid.

    Warto wiedziec ... a kolega chcial 2010 ...

    J.

  • 15. Data: 2016-06-21 01:16:50
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-06-20 o 23:14, J.F. pisze:

> [...]
    > przekladnie mechaniczno elektryczna,
    > w ktorej oprocz silnika spalinowego sa dwa elektryczne motogeneratory.

    Zabij mnie ale wydaje mi się, że Prius ma CVT, czyli wariator, który
    może i nie jest "SKRZYNIA BIEGÓW" w dosłownym znaczeniu, ale nadal o
    braku takiej lub podobnej mówić nie możemy.

  • 16. Data: 2016-06-21 01:21:12
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-06-20 o 23:02, Ghost pisze:

    > Ja sobie bez problemu wyobrażam (wystarczy, że spalinowy jest podłączony
    > wyłącznie do prądnicy), chociaż nie wiem czy w przypadku rzeczonego auta
    > to prawda.

    Oj chłopaki. Zaniżacie poziom. Poczytajcie trochę :-)

  • 17. Data: 2016-06-21 01:26:04
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    > Ja sobie bez problemu wyobrażam (wystarczy, że spalinowy jest podłączony
    > wyłącznie do prądnicy), chociaż nie wiem czy w przypadku rzeczonego auta
    > to prawda.

    To samochód a nie lokomotywa :)

  • 18. Data: 2016-06-21 07:51:25
    Od: g...@g...com

    W dniu poniedziałek, 20 czerwca 2016 23:00:30 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > A to cos nowego?

    Powodzenia życzę w aucie z automatyczną skrzynią.

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Jońca

  • 19. Data: 2016-06-21 08:24:43
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 20 Jun 2016 22:51:25 -0700 (PDT)
    g...@g...com wrote:

    > Powodzenia życzę w aucie z automatyczną skrzynią.

    Prius ma bezstopniową, więc nie jest to klasyczny automat ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 20. Data: 2016-06-21 08:30:33
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 czerwca 2016 23:25:25 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...

    ac0264292bbf96303451.jpg

    > Warto wiedziec ... a kolega chcial 2010 ...
    >
    > J.

    Już to zauważyłem i nie ma mowy zebym za to auto dał 60kzł