  • 131. Data: 2012-11-22 13:08:39
    Temat: Re: Pobyt w warsztacie podczas naprawy.
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-11-18 21:45, DoQ pisze:

    > Nie mam pojęcia, zapytaj ich.

    Ale po co? Widok kibla dostarczy informacji lepszej niż ich "szczera" odpowiedź.

  • 132. Data: 2012-11-22 13:12:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 22 Nov 2012 11:30:22 +0100 osobnik zwany Maciek
    napisał:

    > Wydawało mi się, że gadam z Tobą, ale Twój matrix, więc Ty decydujesz
    > :->

    wiele rzeczy Ci się wydaje. Ale uciekasz w figurki słowne skoro zabrakło
    Ci argumentów.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 133. Data: 2012-11-22 13:29:56
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-11-16 09:57, Tata pisze:

    > Dam przykład, zlecam wymianę kompletu sprzęgła składającego się z 5 części,
    zostawiam samochód, ale jako, że z natury jestem osobnikiem podejrzliwym (to wada czy
    zaleta?), w trakcie naprawy wracam do warsztatu. Okazuje się, iż zamontowano stare
    łożysko wyciskowe i starą pompę wody "bo były sprawne". Zapłaciłbym za części, które
    nie były wymienione na nowe! Musiano rozbierać wszystko "od nowa", zamontować nowe
    łożysko i nową pompę, oczywiście bez dopłaty.

    No widzisz, a taki to czy DoQ zostawia wóz mechanikowi bez wahania, jak człowiek
    idzie sobie w tym czasie do knajpy czy do pracy, ich czas jest zbyt cenny.
    W końcu przecież odbiera się sprawny samochód, no nie?
    Kto by się zastanawiał, czy wycisk faktycznie nowy, chyba tylko paranoik.

  • 134. Data: 2012-11-22 13:31:11
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-11-16 10:21, KrzyNiem pisze:

    > Jak zaprowadzasz dziecko do szkoły, to też z nim siedzisz na lekcjach?

    Z analogiami jest pewien generalny problem. Wszystkie są fałszywe.

  • 135. Data: 2012-11-22 13:57:19
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-11-19 18:58, Artur Maśląg pisze:

    > No pewnie, przecież masz kwalifikacje by to ocenić.

    Moja zona, po roku problemów i wizytach u ~10 specjalistów, zdiagnozowała się w końcu
    sama.
    Wystarczyły jej do tego fachowe publikacje, nieznane jednak najwyraźniej tym
    fachowcom.
    Diagnoza potwierdozna labortoryjnie (na własny koszt, bo lekarz nie uznał za stosowne
    skierować).
    Więc jak widzisz, "kwalifikacje" to jeszcze nie wszystko.
    Czasem ważniejsze jest osobiste zaangażowanie, dociekliwość i takie tam.

    A w temacie wątku: sytuacji, gdy mechanik robił źle, niedbale, niezgodnie z zasadami
    sztuki, bądź po porostu błądził jak dziecko we mgle nie mogąc zdiagnozować problemu
    ze względu na wrodzoną niekumatość (i trzeba było pokazać palcem co ma sprawdzić i
    jak),
    miałem całkiem sporo. Mimo braku kwalifikacji formalnych...

  • 136. Data: 2012-11-22 14:14:25
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    > Moja zona, po roku problemów i wizytach u ~10 specjalistów,
    > zdiagnozowała się w końcu sama.

    No pewnie. To oczywiście ten przypadek potwierdzający regułę.

    > Wystarczyły jej do tego fachowe publikacje, nieznane jednak najwyraźniej
    > tym fachowcom.

    Których fachowość oraz zrozumienie zweryfikowała osobiście, wiedzy
    stosownej nie posiadając.

    > Diagnoza potwierdozna labortoryjnie (na własny koszt, bo lekarz nie
    > uznał za stosowne skierować).

    Cóż, skoro z NFZ to miej pretensje o pakiet usług, a nie, że lekarz
    nie skierował.

    > Więc jak widzisz, "kwalifikacje" to jeszcze nie wszystko.

    Nigdzie nie napisałem, ze to wszystko.

    > Czasem ważniejsze jest osobiste zaangażowanie, dociekliwość i takie tam.

    Nie, ono nie jest ważniejsze. Może być ważne, ale nie ważniejsze.
    Bardzo mi się podoba "wiedza" itd. oparta na materiałach z internetu,
    których wartości często czytelnik nie potrafi. No, ale teraz to każdy
    może być specjalistą na każdy temat, co często widać. Np. fizyki ludzie
    nie znają, ale mądrości że ho ho.

> [...]
    > sprawdzić i jak),
    > miałem całkiem sporo. Mimo braku kwalifikacji formalnych...

    Widzisz, jedni ludzie rozwiązują ważne problemy wtedy, kiedy się
    pojawiają, inni doszukują się problemów (często sztucznych) wszędzie
    tam, gdzie wydaje im się, że będą mądrzejsi (ponieważ inni są głupsi).

  • 137. Data: 2012-11-22 21:14:05
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Ale po co? Widok kibla dostarczy informacji lepszej niż ich "szczera"
    > odpowiedź.

    Przede wszystkim, nie mam zwyczaju jadać w kiblu. Nie sądzę także, że
    kucharze przyrządzają w nim potrawy i odpowiadają za stan jego czystości.

    --
    pozdr.

  • 138. Data: 2012-11-24 13:25:53
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 19 Nov 2012 13:35:16 +0100, KrzyNiem napisał(a):

    > Wejdź sobie do pierwszego lepszego komisariatu policji i powiedz, że
    > masz prawo rzucić okiem na pracę osób, które pracują tam za Twoje
    > pieniądze i chciałbyś sobie połazić po pokojach :)

    A mam prawo nie zapłacić im za ich pracę i nie skorzystać z ich usług,
    kiedy odmówią?

    --
    ___________ (R)

  • 139. Data: 2016-11-17 23:13:32
    Od: r...@g...com

    To moze w restauracji zacząć wchodzić do kuchni, bo kuchasz moze nam napluć do
    jedzenia! Paranoja! W garażach można stać do woli! Moze trzeba zmienić serwis na
    Wieśka co ze szwagrem wszystko zrobią?! Z mechanikiem jak z dentysta czy fryzjerem,
    trzeba mieć zaufanie! Moze widok klienta, który wchodzi mechanikowi pod nogi i wkłada
    łeb pod auto zmieniłby podejście niektórych! Pozdrawiam!

  • 140. Data: 2016-11-18 00:00:26
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-11-17 23:13, r...@g...com wrote:
> [...]
    trzeba mieć zaufanie! Moze widok klienta, który wchodzi mechanikowi pod nogi i wkłada
    łeb pod auto zmieniłby podejście niektórych! Pozdrawiam!

    Co to było?