  • 51. Data: 2022-12-30 13:23:50
    Temat: Re: Podświetlana klawiatura
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 29.12.2022 o 21:53, heby pisze:
    [...]

    > Żyjemy wiec w różnych środowiskach. Przyjmuje do wiadomości.

    Ja to wiedziałem nim zaczęła się dyskusja ale dobrze, że przyjąłeś do
    wiadomości.

    Generalnie też mam domek i chyba zawsze miałem w sensie, od momentu
    kiedy wyprowadziłem się od rodziców a problem z napierdalającą
    klawiaturą przez ściany, nie jest moim problemem, tyle że wiele razy
    brałem udział w dyskusjach i nawet sam to słyszałem, żeby mieć dobre
    rozeznanie w temacie.

    Widocznie nie doświadczyłeś tego na tyle, żeby akurat dla Ciebie było to
    jakimkolwiek problemem lub _ten_ dźwięk jest dla Ciebie słowiczym trelem.

    Najwięcej uwag do głośnych klawiatur mają...rodzice, którzy mieszkając
    razem z "dzieckiem" nie mogą spać, kiedy ten nakurwia (OK, ścianka
    działowa) lub osoby, które mają takiego sąsiada przez ścianę (parę osób)
    i nie mają niedosłuchu i na pewno nie mają autyzmu :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 52. Data: 2022-12-30 13:33:58
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 30/12/2022 13:23, LordBluzg(R)?? wrote:
    > Ja to wiedziałem nim zaczęła się dyskusja ale dobrze, że przyjąłeś do
    > wiadomości.
    > Generalnie też mam domek i chyba zawsze miałem

    Innymi słowy, pierdoliłeś przez 2 dni głupoty i kłamstwa.

  • 53. Data: 2022-12-30 13:52:36
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 30.12.2022 o 13:33, heby pisze:

    > Innymi słowy, pierdoliłeś przez 2 dni głupoty i kłamstwa.

    Znów się bawisz w manipulację, nic nowego :]

    Zacytuję to, co wyciąłeś i nakłamałeś wyżej:

    cyt:
    "i nawet sam to słyszałem, żeby mieć dobre rozeznanie w temacie"

    CBDU
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 54. Data: 2022-12-31 10:24:15
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie wiem, w czym Ty mieszkasz(*), ale u mnie takich rzeczy nie słychać.
    Jacuzzi a i owszem (trudno powiedzieć, jak ten dźwięk się roznosi - powietrzem,
    betonem czy rurami? w sumie to może wentylacją), i
    pralkę jak przez mgłę gdy wiruje, i odkurzacz przemysłowy raz na tydzień zawsze o tej
    samej porze.
    (*) spytać, czy nie Lądyn.

    -----

  • 55. Data: 2022-12-31 15:06:35
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 31/12/2022 10:24, ąćęłńóśźż wrote:
    > Nie wiem, w czym Ty mieszkasz(*)

    Kilkukrotnie tu padło: kiedyś w bloku.

    >, ale u mnie takich rzeczy nie słychać.

    I ja też uważam, że nie słychac, ale możesz mieć za sąsiada takiego
    Lorda który przyjdzie i Ci naBluzga, że ośmieliłeś się go budzić.