  • 1. Data: 2010-07-15 22:16:14
    Temat: Oni są winni
    Od: " nimex" <n...@g...pl>

    Nieźle, co?
    http://dadrl.pl/winni

    Gdzie jest prokurator?

  • 2. Data: 2010-07-15 22:26:47
    Temat: Re: Oni są winni
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    nimex pisze:
    > Nieźle, co?
    > http://dadrl.pl/winni
    >
    > Gdzie jest prokurator?

    W mojej ocenie bardziej przydałby się tym od "spisku mafii
    żarówkowo-paliwowej" jakiś psychiatra.

  • 3. Data: 2010-07-15 22:44:34
    Od: " nimex" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > W mojej ocenie bardziej przydałby się tym od "spisku mafii
    > żarówkowo-paliwowej" jakiś psychiatra.

    Bo? Może tym, którzy wykryli aferę hazardową też?

  • 4. Data: 2010-07-15 22:46:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    nimex pisze:

    > Bo? Może tym, którzy wykryli aferę hazardową też?

    Idź sobie stąd i poszukaj sobie w Klewkach Talibów desantujących z
    czarnych helikopterów.

  • 5. Data: 2010-07-15 22:50:06
    Od: "nimex" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Idź sobie stąd i poszukaj sobie w Klewkach Talibów desantujących z
    > czarnych helikopterów.

    Zawsze zadziwiało mnie, skąd się biorą tacy ograniczeni ludzie. Co powiedzą w
    tefauenie jest dla nich święte. Ty rozumiem, nie widzisz w tym nic dziwnego,
    że kilka firm kupiło ustawę?

  • 6. Data: 2010-07-15 22:51:49
    Temat: Re: Oni są winni - KOLEJNE WCIELENIE NEELIXOPODOBNYCH... TROLLING.
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    To tak tylko dla informacji.
    Nie karmić = zdechnie w zarodku.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 7. Data: 2010-07-15 22:58:02
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Zawsze zadziwiało mnie, skąd się biorą tacy ograniczeni ludzie. Co powiedzą w
    > tefauenie jest dla nich święte. Ty rozumiem, nie widzisz w tym nic dziwnego,
    > że kilka firm kupiło ustawę?

    Złe sformowanie które zapewne powstało przez poddenerwowanie się Twoim
    przedmówcą. Bo ja też nie widzę nic dziwnego bo w państwie skrajnie
    socjalistycznym w którym rząd ma wpływ na gospodarkę każda prawie ustawa
    jest kupowana.

    Towarzystwo na tej stronie dość znane z maciusiem na czele :)

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-07-15 23:10:36
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Andrzej Lawa w <news:4c3f6f0b@news.home.net.pl>:

    > W mojej ocenie bardziej przydałby się tym od "spisku mafii
    > żarówkowo-paliwowej" jakiś psychiatra.

    nimex, neelix -- jakieś te niki podobne...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 9. Data: 2010-07-16 01:35:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    'Tom N' pisze:

    > nimex, neelix -- jakieś te niki podobne...

    Stąd moja ocena - nie dość, że schizofrenia paranoidalna to jeszcze
    jakieś problemy z tożsamością mu się zalęgły ;->

  • 10. Data: 2010-07-16 08:18:54
    Od: "nimex" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Stąd moja ocena - nie dość, że schizofrenia paranoidalna to jeszcze
    > jakieś problemy z tożsamością mu się zalęgły ;->

    Tom, Srom, jakieś te nicki podobne.