  • Data: 2019-07-11 13:47:32
    Temat: Połączenie LTE - co to jest?
    Od: "Agata" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Mam abonament z Orange na rozmowy i połączenia
    z Internetem ze smartfona.
    Mój Orange w smartfonie pokazuje, że mam miesięcznie
    - 5 GB na połączenia internetowe
    - 4.18 GB w pakiecie danych w roamingu w UE
    - Nielimitowane połączenia LTE : pozostało 100 GB

    Wiem jak krzystać z 5 GB na połączenia internetowe
    w kraju. Wykorzystuję je na połączenia smartfona
    z Internetem bezpośrednio lub używając smartfona
    do łączenia z Internetem przez WiFi mojego laptopa.

    Wydaje mi się, że na terenie UE analogicznie mogłabym
    korzystać z tych 4.18 GB. Pewnie musiałabym coś
    dopłacać poza abonamentem jak za roaming.

    Zupełnie nie wiem jak wykorzystywać te 100 GB na
    nielimitowane połączenia LTE. Jeśli mam 100 GB,
    to co oznacza określenie "nielimitowane" ? Czy mogę
    z tego korzystać również za granicą?

    Bardzp proszę o wyjaśnienia. W Orange nie znalazlam
    wyjaśnień.

    Pzdr.
    Agata