  • 11. Data: 2018-02-23 07:16:39
    Temat: Re: Policja zajeżdża drogę i nie daje się wyprzedzić
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.02.2018 o 21:51, Kris pisze:

    > Robert zaraz nam poda coś na usprawiedliwienie kolegów;)

    Na to nie wpadłem. Pewnie grabarzowi postawili zarzuty (żeby mógł się
    procesowo wypowiedzieć), ale poszli mu na rękę i zamiast w suce
    pozwolili karawanem pojechać;)

    Shrek

  • 12. Data: 2018-02-23 07:47:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 22 Feb 2018 12:51:06 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Robert zaraz nam poda coś na usprawiedliwienie kolegów;)

    Czasem cos takiego robia, ale wtedy maja powod, rozkaz i pewnie
    podstawe prawna. No i raczej maja czerwone koguty, ze to kolumna
    jedzie.

    A moze mieli czerwone ... ale z przodu samochodu ? :-)

    J.

  • 13. Data: 2018-02-23 10:05:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 22 Feb 2018 21:14:16 +0100, w
    <a...@n...neostrada.pl>, Marek <f...@f...com>
    napisał(-a):

    > Tego nie rozumiem, po co ta szopka. Mogli przewieść nieoznakowanym
    > pojazdem i nikt by uwagi nie zwrócił.

    Wówczas ślady sztucznej mgły nie byłyby zabezpieczone przed ucieczką.

  • 14. Data: 2018-02-23 11:00:36
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-02-22 o 19:14, Shrek pisze:

    > I co bali się, że ucieknie, czy że coś podrzucą?

    Nie wiem, ale zgaduję. Np. nie życzyli sobie bardziej lub mniej
    amatorskich paparazzi, którzy by jechali obok i nagrywali filmiki, które
    potem będą puszczane w internecie z niemądrymi komentarzami?

  • 15. Data: 2018-02-23 12:49:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.02.2018 o 11:00, Poldek pisze:

    > Nie wiem, ale zgaduję. Np. nie życzyli sobie bardziej lub mniej
    > amatorskich paparazzi, którzy by jechali obok i nagrywali filmiki, które
    > potem będą puszczane w internecie z niemądrymi komentarzami?

    W takim razie rządzą nami idioci. Co by tu zrobić, żeby bez rozgłosu
    przewieść - wiem! - zróbmy zajebistą kolumnę i pobawmy się w szeryfa na
    autostradzie. wtedy pewnie nikt nie zauważy.

    Shrek

  • 16. Data: 2018-02-23 14:49:07
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-02-23 o 12:49, Shrek pisze:

    > W takim razie rządzą nami idioci. Co by tu zrobić, żeby bez rozgłosu
    > przewieść - wiem! - zróbmy zajebistą kolumnę i pobawmy się w szeryfa na
    > autostradzie. wtedy pewnie nikt nie zauważy.

    Sądzę, że proporcja ludzi mądrych w rządzie jest podobna, jak wśród
    ogółu demokratycznego społeczeństwa.

  • 17. Data: 2018-02-23 15:24:33
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 23 Feb 2018 14:49:07 +0100, w <p6p64e$i3i$1@node1.news.atman.pl>, Poldek

    > Sądzę, że proporcja ludzi mądrych w rządzie jest podobna, jak wśród
    > ogółu demokratycznego społeczeństwa.

    Niekoniecznie. Jeżeli wśród 10 ludzi jest 6 głupków i 4 mądrych, to która grupa
    wygrywa i tworzy rząd? :)

  • 18. Data: 2018-02-23 16:48:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.02.2018 o 14:49, Poldek pisze:

    > Sądzę, że proporcja ludzi mądrych w rządzie jest podobna, jak wśród
    > ogółu demokratycznego społeczeństwa.

    Sądzę, że możesz mieć rację. To bardzo źle świadczy o naszym rządzie.
    Zwykle na wyższych szczeblach każdej organizacji, nawet gangu znajdują
    się ludzie wyraźnie mądrzejsi i inteligentniejsi niż ogół społeczeństwa.

    Shrek

  • 19. Data: 2018-02-23 17:00:15
    Od: p...@g...com

    No chyba że jest to gang Olsena ;-)