  • 1. Data: 2018-02-22 13:44:43
    Temat: Policja zajeżdża drogę i nie daje się wyprzedzić
    Od: Marek <f...@f...com>

    Wczorajsza noc na autostradzie A1 w okolicach Włocławka. Jedzie
    kolumna pojazdów służb (pojedyncze niebieskie koguty). Eskortują
    karawan (?).
    Jadą grzecznie 100 km/h prawym pasem, kolumnę zamyka policja jadąc
    lewym pasem zajeżdżając drogę każdemu kto próbuje ich wyprzedzić.
    Niektórzy bardzo zwalniają by nie dostać oczopląsu i pozwolić
    kolumnie się oddalić. Po 20 km jazdy za nimi wlecze się już sporych
    rozmiarów sznur pojazdów. Po jakiś 20km policja zamykająca kolumnę
    lituje się i zjeżdża na prawy pas pozwalając reszcie wyprzedzić
    kolumnę.
    Z tego co mi wiadomo, można na autostradzie wyprzedzać kolumnę
    pojazdów uprzywilejowanych, czy policja mogła zgodnie czy prawem
    blokować próby wyprzedzania kolumny?
    Kogo umarl lub był ekshumowany wczoraj, że z taką pompą go wieźli?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2018-02-22 14:15:32
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 22.02.2018 o 13:44, Marek pisze:
    > Z tego co mi wiadomo, można na autostradzie wyprzedzać kolumnę pojazdów
    > uprzywilejowanych, czy policja mogła zgodnie czy prawem blokować próby
    > wyprzedzania kolumny?

    Jeśli mieli tylko niebieskie, to formalnie nie była to kolumna. Co de
    facto nie wiele chyba zmienia. Wyprzedzać poza obszarem zabudowanym
    można. Ale też należy się stosować do poleceń wydawanych przez policję.

    > Kogo umarl lub był ekshumowany wczoraj, że z taką pompą go wieźli?

    Tu chyba chodzi o Płażyńskiego.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 3. Data: 2018-02-22 19:14:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.02.2018 o 14:15, LEPEK pisze:

    > Tu chyba chodzi o Płażyńskiego.

    I co bali się, że ucieknie, czy że coś podrzucą?

    Shrek

  • 4. Data: 2018-02-22 19:44:58
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > I co bali się, że ucieknie, czy że coś podrzucą?

    Może blokowali, bo mogli. Żeby nikt im nie podskoczył.

  • 5. Data: 2018-02-22 21:12:58
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 22 Feb 2018 19:44:58 +0100, Uncle Pete <4...@g...com>
    wrote:
    > Może blokowali, bo mogli. Żeby nikt im nie podskoczył.

    Ale w końcu odpuścili, jak to rozumieć? Uprzejmość władzy?
    Zabawnie to wyglądało, co chwila ktoś z tych wlekacych się z tyłu
    wyrywał do przodu próbując się z nimi, nawet był desperat co chciał
    się wbić z prawej strony pomiędzy nimi jadącymi lewym pasem a
    ostatnim pojazdem kolumny jadącym prawym...

    --
    Marek

  • 6. Data: 2018-02-22 21:14:16
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 22 Feb 2018 19:14:25 +0100, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > I co bali się, że ucieknie, czy że coś podrzucą?

    Tego nie rozumiem, po co ta szopka. Mogli przewieść nieoznakowanym
    pojazdem i nikt by uwagi nie zwrócił.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2018-02-22 21:28:26
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Ale w końcu odpuścili, jak to rozumieć? Uprzejmość władzy?

    Ludzki pan. Albo dostali wpierdol, bo ktoś się wkurzył i zadzwonił na
    policję czy gdzie tam jeszcze.

  • 8. Data: 2018-02-22 21:29:17
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Tego nie rozumiem, po co ta szopka. Mogli przewieść nieoznakowanym
    > pojazdem i nikt by  uwagi nie zwrócił.

    To by było zbezczeszczenie.

  • 9. Data: 2018-02-22 21:51:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 lutego 2018 19:14:26 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:

    > I co bali się, że ucieknie, czy że coś podrzucą?

    Robert zaraz nam poda coś na usprawiedliwienie kolegów;)

  • 10. Data: 2018-02-23 07:14:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.02.2018 o 21:14, Marek pisze:

    > Tego nie rozumiem, po co ta szopka. Mogli przewieść nieoznakowanym
    > pojazdem i nikt by  uwagi nie zwrócił.

    Pomodlić się za ofiary też mogliby w miejscu do tego przeznaczonym.
    Problem ten sam - nikt by uwagi nie zwrócił:P

    Shrek