  • 1. Data: 2018-02-21 20:59:49
    Temat: car sharingi - korzystał ktoś?
    Od: scobowski <s...@t...pl>

    easyshare, click2go, traficar ....
    w*j samochodóoe na wypozyczenie 'na minuty' stoi po parkingach, a tak się
    składa, że będę tydzień-dwa bez słasnej furki.
    Ktoś korzystał, podzieli się opinią? Jakie niespodzianki/pułapki czekaja
    na użytkownika takiego czegoś?

  • 2. Data: 2018-02-22 17:20:02
    Temat: Re: car sharingi - korzystał ktoś?
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-02-21 o 20:59, scobowski pisze:

> [...]
    > składa, że będę tydzień-dwa bez słasnej furki.
    > Ktoś korzystał, podzieli się opinią? Jakie niespodzianki/pułapki czekaja

    Nie korzystałem. Za to kiedyś, jak jeździłem autostopem po Francji, to
    spałem w samochodzie, który ktoś zostawił koło stacji benzynowej przy
    autostradzie. Była tam zużyta podpaska itp. Ale to dopiero rano
    zobaczyłem, bo jak się kładłem, to było ciemno i nie było widać szczegółów.

  • 3. Data: 2018-02-23 00:51:24
    Temat: Re: wife sharing - korzystał ktoś?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** scobowski pisze tak:

    do czego to doszło :)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 4. Data: 2018-02-23 21:45:56
    Od: scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 22.02.2018 o 17:20, Poldek pisze:

> [...]
    > autostradzie. Była tam zużyta podpaska itp. Ale to dopiero rano
    > zobaczyłem, bo jak się kładłem, to było ciemno i nie było widać szczegółów.

    Pomocne wc**j, dzięki!