  • 191. Data: 2013-04-07 21:00:10
    Temat: Re: Polowanie na kolizję przed marketem.
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "t?"

    > Może coś z Tobą jest nie tak, skoro nawet menele opluwają Ci auto?
    > Myślałeś o tym?

    Oni mają taki zwyczaj

  • 192. Data: 2013-04-07 21:07:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    ty też masz problem z ludźmi?
    Powiedz mi czemu mi nie opluwają?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 193. Data: 2013-04-07 21:13:36
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-07 20:24, t? pisze:

    > Może coś z Tobą jest nie tak, skoro nawet menele

    Gnojki 16-17 lat według Ciebie to menele? Znasz ich? Znasz to
    środowisko? Znasz termin menel?
    Adekwatnie do Twoich poglądów oni twierdzą że - t? zoofil. Są w błędzie?

    > opluwają Ci auto?
    > Myślałeś o tym?

    Tak. Ja jestem tego świadom i coś z tym robię w odróżnieniu od Ciebie i
    tych normalnych inaczej którzy się tu tak mianują.

    Dokończę historyjkę.
    Przywlokłem go i glancował oplutą szybę aż lśniła.

    A Ty sam ścierasz, czekasz na deszcz, czy nie zauważasz?
    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 194. Data: 2013-04-07 21:31:04
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-06 23:52, Michoo pisze:

    > Za ciągłe szkalowanie Rzeczypospolitej gdyby była taka możliwość to bym
    > wyzwał cię na pojedynek.

    Przyklej się do 460 osłów kompromitujących Rzeczpospolitą. Jak się z
    nimi uporasz to się zgłoś.
    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 195. Data: 2013-04-07 21:36:49
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 07.04.2013 20:42, nazgul wrote:

    > tak będę każdy filmik oglądał o jakimś leszczu.

    Taki 'leszcz', znany z tego, że był w stanie zestrzelić 2 balony
    zaczynając z bronią w kaburze a następnie ją schować w czasie poniżej 200ms.

    > czy dziś jakiś gaz otumaniający rozpylili w Poznaniu?
    > 1. "będzie się bawił ATRAPĄ broni"

    "Pokazywał ją znajomemu", tylko "przypadkiem" wycelował w twoją stronę a
    ty zacząłeś wyciągać na niego broń palną.

    > 2. "ja sięgnę po broń"

    No tak pisałeś, że się nie dasz leszczowi...

    > 3. i to on mnie zastrzeli???

    Tak. W czasie jak będziesz tę broń wyciągał z kabury zdążysz zarobić ze
    dwie kulki.

    > bezkarnie!

    No przecież wyciągnąłeś na niego broń to miał się prawo bronić?

    Napisałeś:

    > Cię kropnę jak będziesz wyciągał broń albo do mnie mierzył.
    > Takie zachowanie powinno być zgodne z prawem WRK.

    > Jeszcze raz powtarzam, zabijam leszcza

    Nie, leszcz okazuje się nie być leszczem - najpierw sprawia, że błędnie
    oceniasz sytuację i wyciągasz broń a następnie "legalnie" cię rozwala
    jako tego który stanowił dla niego zagrożenie. Twoja rodzina ma na
    głowie pogrzeb i odszkodowanie za straty moralne ("chciałeś zastrzelić
    niewinnego człowieka, on teraz ma lęki...").

    Znacznie bardziej podoba mi się aktualne prawo gdzie za leszcza z atrapą
    NIE będziesz odpowiadał a "nie leszcz" podpuszczający przypadkowych
    ludzi odpowiada za morderstwo.

    Michoo

  • 196. Data: 2013-04-07 21:56:47
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > ostatabnio taki jeden rozrabiający w autobusie poczekał ze mna na
    > policję.

    A kolejny sprzeda Ci np. kosę.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 197. Data: 2013-04-07 22:05:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 07 Apr 2013 19:56:47 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > A kolejny sprzeda Ci np. kosę.

    no jak? przecież najpierw go zastrzelę :)

  • 198. Data: 2013-04-07 22:08:50
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > chcesz spróbować?

    Czego mam sprobowac ?:)

    sz.

  • 199. Data: 2013-04-07 22:22:22
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 07.04.2013 17:22, szufela wrote:
    > Np. kazde z tych tylko w Wawie
    > http://bi.gazeta.pl/im/6d/dc/ce/z13556845P.jpg?previ
    ew=1
    > Jestem przekonany, ze kolejne setki zdarzen typu "wyskakuj z kasy w
    > bramie" w ogole nie jest odnotowana
    > tak jak moje, wiec...

    Zapewne. Ale jak widzisz rozboje dość wyraźnie spadają - to raz. Po
    drugie mówiliśmy o gnojku który cię obraża i próbuje opluć - bo mnie jak
    już wspominałem próbowali skroić prawie 10 razy w trzy lata, a taka
    sytuacja zdarzyła się raz, w podstawówce.

    > ...pomylila ci sie skala wielkosci, nie wskazujac juz na idiotyzm
    > porownania.

    Rocznie wygrywa ~50 osób, zamordowanych w celu rozbójniczym (~50) lub
    celu nieustalonym (~150) zostaje ~200 osób. Jak dla mnie to całkiem
    podobny rząd wielkości.

    > To uwazaj bo mozesz nagle zostac paranoikiem, gdy sytuacja zacznie
    > dotyczyc ciebie lub twojej rodziny. No chyba, ze to dla ciebie zaden
    > klopot :)

    Kto ci powiedział, ze żaden kłopot? Po prostu niektóre wydarzenia się
    zdarzają na tyle rzadko (masz ~0,032% szansy na bycie ofiarą
    rozboju/rabunku), że zabezpieczanie się przed nimi zahacza o paranoję.
    To już noszenie ze sobą zawsze parasola bo a nuż spadnie
    niezapowiedziany deszcz ma większy "sens".

    > Jak wygram w totka :), ale nie ja zaczalem te dyskusje i nie widze sensu
    > jej kontynuowania bo to do niczego nie prowadzi. Ja wiem jak mam sie
    > zachowac, szkoda tylko spoleczenstwo wyrasta na totalne cioty.

    Jeżeli bardziej ci zależy na zawartości portfela/ajfonie niż na
    zdrowiu/życiu to imo masz problem.

    Michoo

  • 200. Data: 2013-04-07 23:04:28
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

> [...]

    > Rocznie wygrywa ~50 osób, zamordowanych w celu rozbójniczym (~50) lub celu
    > nieustalonym (~150) zostaje ~200 osób. Jak dla mnie to całkiem podobny

    Zgubiles jeszcze oplutych, obrazonych....pobitych, okradzionych itd itp..
    Oni sa tu:
    http://m.ocdn.eu/_m/31311e6f4236cba990325b038af1f50f
    ,10,1.jpg
    wiec wez juz przestan bredzic, bo mozna to znosic ale ile ?:)
    Dziekuje za uwage.

    sz