  • 11. Data: 2017-05-21 22:56:16
    Temat: Re: Pomysła potrzeba
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2017-05-21 o 08:32, Dariusz Dorochowicz pisze:

    > Metod jest parę. Ja bym chyba użył MAX232/3232 albo czegoś podobnego.

    Oczywiście nie 232 tylko 485.

    Pozdrawiam

    DD

  • 12. Data: 2017-05-21 23:31:32
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2017-05-20 20:46, sundayman wrote:

    > To nie tyle kwestia "dyspozycji", bo mogę dać np. skrętkę zwykłą i będą
    > 4 pary.
    > Ważniejsze jest, żeby możliwe ograniczyć ilość "drucików" do
    > podłączenia, bo to ma sobie robić prosty technik, co to dla niego 2
    > druty już można pomylić :)

    No to (lub coś podobnego + kawałek DTR, i lepiej żeby się nikt nie mylił!):
    http://www.tme.eu/pl/details/87848110029/zlacza-hart
    ing/harting/

    :-)

    Włodek

  • 13. Data: 2017-05-21 23:34:28
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > No to (lub coś podobnego + kawałek DTR, i lepiej żeby się nikt nie mylił!):
    > http://www.tme.eu/pl/details/87848110029/zlacza-hart
    ing/harting/

    niestety, ten kabel zawsze jest "luzem", musi go sobie użyszkodnik
    przyciąć, obrobić i podłączyć do konektorków "blokowych".
    W wersji jednożyłowej (żyła w ekranie) nie raz się potrafili pomylić i
    podłączyć odwrotnie, mimo wyraźnych oznaczeń na złączach...

    A co dopiero 4 kabelki ! Ileż to kombinacji do wypróbowania !

  • 14. Data: 2017-05-22 09:19:21
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2017-05-21 o 23:34, sundayman pisze:

> [...]
    > podłączyć odwrotnie, mimo wyraźnych oznaczeń na złączach...
    >
    > A co dopiero 4 kabelki ! Ileż to kombinacji do wypróbowania !

    Przy zarabianiu złącz Krone standardem jest ok 2% połączeń do
    poprawienia (przy czym tyczy się to czteroparowych skrętek). Jak
    człowiek jest wypoczęty i nie musi się spieszyć to nawet mniej. Jeżeli
    jest tego dużo więcej no to coś jest nie tak. Ale rozumiem - klient
    wymaga ale nie od siebie. No to jeżeli ma być coś odpornego na takie
    akcje to chyba tylko jakiś DSL jako podstawa, a w każdym razie modulacja
    niewrażliwa na polaryzację. Ale o będzie kosztowało.
    Gdzieś musisz powiedzieć "dość". Albo trzeba zapłacić za urządzenie,
    albo za ludzi. No chyba że klient chce dwa urządzenia - jedno dla
    prostych ludzi od których nie musi wymagać i drugie tanie.

    Pozdrawiam

    DD