  • 1. Data: 2015-02-27 12:10:39
    Temat: Ponawiam post proszę o pomoc kierownica Saitek R220
    Od: oirek <o...@g...com>

    Witam mój problem polega na tym że nie mogę dobrać sterowników do tej kierownicy. Na
    stronie saiteka pobrałem ale jest coś nie tak niby w windowsowym teście jest ok ale w
    grach gaz jest tak jakby był cały czas wciśnięty. Po odinstalowaniu tych sterowników
    jest jeszcze gorzej.
    System Windows 7 Ultimate Procesor E 6300 pamięć DDR2 3 Gb grafika Radeon X1600Pro.
    Proszę o radę i pomoc.