  • 11. Data: 2017-07-18 21:05:03
    Temat: Re: Porsche: nowa szybka ładowarka
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 18 lipca 2017 20:49:39 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

    > Ma się rozumieć, że ma być tych ładowarek więcej. Myślałeś, że na jednej
    > poprzestaną? :-)

    Jak będzie tego tyle co mniej więcej teraz stacji paliw i będa takie że od
    podjechania na stację do momentu zapłaty za tankowanie" nie minie więcej ajk 15 min
    to pomyslę o zakupie elektryka
    Ewentualnie kupie coś małego do jazdy po mieście z zasięgiem min 100km ale cena
    musiała by być jak na dzisiaj jakiegoś małego auta miejskiego czyli tak do 10tys

  • 12. Data: 2017-07-18 21:08:53
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Kilka minut na ladowanie i 50 metrow strefy ochronnej dla ludzi z rozrusznikami
    serca i metalowymi implantami.

    A to ładowarka bezprzewodowa? :-)

    Robert

  • 13. Data: 2017-07-18 21:37:04
    Od: p...@g...com

    Dziś przechodziłem koło superchargera i w aucie siedzieli jacyś ludzie kiedy wracałem
    20 minut później nadal tam byli :-) nawet w Niemczech infrastruktura jest w
    powijakach czyli bez napinki to jeszcze trochę potrwa.

  • 14. Data: 2017-07-18 21:37:55
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Nową, szybką super-ładowarkę do EV postawiono w Berlinie.
    > 350 kW, ładuje samochód w kilka minut.

    Aut nie mają już najszybszych, to chociaż ładowarkę będą mieli.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 15. Data: 2017-07-18 21:59:22
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-07-18 o 19:35, Pszemol pisze:

    > Nie, raczej postawić podobną u siebie w okolicy.

    Mam się kumplami/sąsiadami na nią zrzucić czy jak?

    > Weź się nie wygłupiaj

    Się nie wygłupiam. Jedź i zobacz czego jest więcej w tym Berlinie.

    > z tymi anty-arabskimi wstawkami, co?

    A co, w tym co napisałem, jest anty-arabskie?

  • 16. Data: 2017-07-18 22:11:53
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    nadir <n...@h...org> wrote:

    > Mam się kumplami/sąsiadami na nią zrzucić czy jak?

    Raczej promować okolicę do Tesli aby postawili swój supercharger lub choć
    dogadać się z właścicielami hoteli czy restauracji aby postawili u siebie
    "destination charger".

    > Się nie wygłupiam. Jedź i zobacz czego jest więcej w tym Berlinie.

    > A co, w tym co napisałem, jest anty-arabskie?

    No straszysz tą Szarija jak diabłem rogatym. To jest podsycanie nastrojów
    antyarabskich.

    Zainteresuj się lepiej czemu księża polscy byli chronieni przed
    odpowiedzialnością prawem świeckim i zasłaniali się prawem kanonicznym...

  • 17. Data: 2017-07-18 22:39:37
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-07-18 o 22:11, Pszemol pisze:

    > Raczej promować okolicę do Tesli aby postawili swój supercharger lub choć
    > dogadać się z właścicielami hoteli czy restauracji aby postawili u siebie
    > "destination charger".

    A to ja mam interes w tych Teslach czy jak?

    > No straszysz tą Szarija jak diabłem rogatym.

    Rozumiem, że macie w USA i sobie chwalicie?

    > To jest podsycanie nastrojów antyarabskich.

    Ja coś w ogóle pisałem o Arabach?

    > Zainteresuj się lepiej czemu księża polscy byli chronieni przed
    > odpowiedzialnością prawem świeckim i zasłaniali się prawem kanonicznym...

    Tylko co mnie obchodzą jacyś tam księża?

  • 18. Data: 2017-07-18 22:53:00
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    nadir <n...@h...org> wrote:

    > A to ja mam interes w tych Teslach czy jak?

    Masz chyba interes aby rejon gdzie mieszkasz był bardziej gotowy na
    nadchodzącą erę EV niż inne regiony w których nie mieszkasz. Więcej opcji
    lepiej mieć niż mniej opcji. A może się mylę?

    > Rozumiem, że macie w USA i sobie chwalicie?

    Nie, ale Wy macie w Polsce prawo kanonicze, zastanow sie dlaczego czarni
    maja taka wladze i Ci to nie przeszkadza.

    > Ja coś w ogóle pisałem o Arabach?

    A szaria to jakiś chinski czy może japoński termin? Po co głupa rżniesz?

    > Tylko co mnie obchodzą jacyś tam księża?

    Bo grasują w Twojej okolicy, bezkarnie, i Ci to nie przeszkadza.

  • 19. Data: 2017-07-18 23:00:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Najwieksza w Polsce i moze w Europie elektrownia w Belchatowie produkuje tyle pradu
    ze moze zasilic 17 tysiecy szybkich stacji ladowania samochodow elektrycznych. Ale
    kosztem odlaczenia od sieci wszystkich uzytkownikow kupujacych teraz z niej prad.

  • 20. Data: 2017-07-18 23:05:44
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:
> [...]
    > samochodow elektrycznych. Ale kosztem odlaczenia od sieci wszystkich
    > uzytkownikow kupujacych teraz z niej prad.

    A Ty ciągle powtarzasz tą swoją nudną mantrę - po co to robisz?

    Nie chcesz EV?

    Masz jakieś inwestycje w Emiratach?