  • 31. Data: 2017-07-20 18:46:00
    Temat: Re: Porsche: nowa szybka ładowarka
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 18 Jul 2017 21:05:44 -0000 (UTC), Pszemol <P...@P...com>
    wrote:

    >A Ty ciągle powtarzasz tą swoją nudną mantrę - po co to robisz?

    Chce Ci pokazać na jakim etapie jest Polska pod wzgledem produkcji
    emergii elektrycznej. Już teraz w upalne dni sieci ledwo wyrabiają, a
    kilkadziesiąt tysięcy stacji ładowania na pewno nie pomoże.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 32. Data: 2017-07-20 20:38:28
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 20 Jul 2017 18:46:00 +0200, j...@i...pl wrote:

    >Chce Ci pokazać na jakim etapie jest Polska pod wzgledem produkcji
    >emergii elektrycznej. Już teraz w upalne dni sieci ledwo wyrabiają, a
    >kilkadziesiąt tysięcy stacji ładowania na pewno nie pomoże.

    Tu jest mniej więcej własnie o tym.

    https://www.youtube.com/watch?v=8YpWkpqJTrw&feature=
    share

  • 33. Data: 2017-07-21 21:07:36
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-07-18 o 19:20, nadir pisze:

    > No i co, mamy do Belina jeździć ładować swoje Tesle i Porszaki?
    > Choć ja co prawda mam do Berlina jakieś 80 kilometrów, to obawiam się,
    > że tam szybciej wprowadzą Szariat niż upowszechnią się samochody
    > elektryczne.

    Rok temu byłem w Berlinie i na moje oko samochody elektryczne wchodzą
    tam tak samo śmiało, jak szariaty itp. Te małe elektryczne BMW widać
    było w wielu miejscach. W tych elektrykach nieraz osoby o wyglądzie
    kojarzącym się kiedyś z Bliskim Wschodem lub przynajmniej okolicami Bosforu.

  • 34. Data: 2017-07-21 21:13:25
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-07-18 o 20:40, Kris pisze:
> [...]
    irst-electric-car-chargers-berlin/

    > I dobrze że postawili.
    > Ale żeby zakup elektryka miał sens to muszą postawić takich ąłdowarek ze dwa razy
    tyle co obecnie stacji paliw jest.
    > Taką jedyną w Berlinie ładowarke to będzie chwalić ktoś kto w poblizu mieszka i ma
    porszaka elektrycznego.
    > Tak jak ja chwale paczkomaty inpost. Najwygodniejsza dla mnie na dzisiaj forma
    odbioru przesyłek. Ale tylko dlatego ze z 200 metrów od domu mam taki paczkomat.

    Kraków od razu zbudowano?

  • 35. Data: 2017-07-21 21:15:17
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-07-18 o 21:37, p...@g...com pisze:
    > Dziś przechodziłem koło superchargera i w aucie siedzieli jacyś ludzie kiedy
    wracałem 20 minut później nadal tam byli :-) nawet w Niemczech infrastruktura jest w
    powijakach czyli bez napinki to jeszcze trochę potrwa.

    Też dziś widziałem faceta, jak siedział w samochodzie. Nawet więcej
    siedział niż 20 minut. Pewnie miał samochód elektryczny.