  • 21. Data: 2017-07-18 23:27:03
    Temat: Re: Porsche: nowa szybka ładowarka
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-07-18 o 22:53, Pszemol pisze:

    > Masz chyba interes aby rejon gdzie mieszkasz był bardziej gotowy na
    > nadchodzącą erę EV niż inne regiony w których nie mieszkasz. Więcej opcji
    > lepiej mieć niż mniej opcji. A może się mylę?

    Nie mam żadnego interesu. I nie mam też złudzeń, że producenci
    wprowadzają samochody elektryczne dla mojego interesu.

    > Nie, ale Wy macie w Polsce prawo kanonicze,

    Kto my mamy? Bo u nas kulawa, ale jednak, obowiązuje Konstytucja i takie
    tam poboczne.

    > zastanow sie dlaczego czarni maja taka wladze i Ci to nie przeszkadza.

    Czasem przeszkadza, ale na pewno nie jest to zasługa/wina Prawa
    Kanonicznego.

    > A szaria to jakiś chinski czy może japoński termin? Po co głupa rżniesz?

    A to używanie słowa o arabskiej etymologi jest anty-arabskie? No skoro
    tak twierdzisz.
    > Bo grasują w Twojej okolicy, bezkarnie, i Ci to nie przeszkadza.

    Nie przeszkadza mi też że muzułmanie grasują bezkarnie po swojej okolicy.

  • 22. Data: 2017-07-18 23:46:48
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-07-18 o 23:05, Pszemol pisze:

    > Masz jakieś inwestycje w Emiratach?

    Jeden ma akcje Tesli a inny BP, co tym dziwnego?

  • 23. Data: 2017-07-19 01:55:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Polacy zyja w wolnym kraju i moga miec nastroje antyarabskie. Poza tym w usa
    procentowo jest ciut mniej arabow niz w Polsce. A najlepsze jest to ze w IV Rzeszy
    jest procentowo wiecej wyznawcow Allaha niz w USA afroamerykanow. USA i Europa to
    inne swiaty. A Polska jest oddzielnym bytem w Europie. Siedz sobie Pszemol w usa,
    ciesz sie zyciem i samochodem elektrycznym ktory moze juz niedlugo bedziesz mial. I
    nie pouczaj tych co zyja w Polsce. My mamy swoj polski rozum ktory podpowiada ze auto
    elektryczne jest fajne ale dla nas nie jest to czas zeby na sile go lansowac. A na
    starosc zostan w usa, chyba ze kase jaka masz uzbierana na leczenie w Polsce
    wplacisz. Marny to bedzie dla Polakow interes ze stary i schorowany przyjedziesz i
    bedziesz zerowal na tych co cale zycie zrzucali sie na ochrone zdrowia zeby darmo
    byla.

  • 24. Data: 2017-07-19 04:38:46
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    nadir <n...@h...org> wrote:

    > Jeden ma akcje Tesli a inny BP, co tym dziwnego?

    No tak to właśnie wygląda :-)

  • 25. Data: 2017-07-19 08:10:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Polacy zyja w wolnym kraju i moga miec nastroje antyarabskie.

    Mogą. Mogą nawet wierzyć, że Ziemia jest Płaska.

    > Poza tym w usa procentowo jest ciut mniej arabow niz w Polsce.

    Jak do tego doszedłeś? Przedstawisz obliczenia?

> [...]
    > oddzielnym bytem w Europie. Siedz sobie Pszemol w usa, ciesz sie zyciem i
    > samochodem elektrycznym ktory moze juz niedlugo bedziesz mial. I nie

    Czujesz się pouczany?

    > My mamy swoj polski rozum ktory podpowiada ze auto elektryczne jest fajne
    > ale dla nas nie jest to czas zeby na sile go lansowac.

    Na siłę?

> [...]
    > Polsce wplacisz. Marny to bedzie dla Polakow interes ze stary i schorowany
    > przyjedziesz i bedziesz zerowal na tych co cale zycie zrzucali sie na

    Dzięki za zaproszenie.

  • 26. Data: 2017-07-19 09:59:40
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-07-18 23:27, nadir wrote:

    > A to używanie słowa o arabskiej etymologi jest anty-arabskie? No skoro
    > tak twierdzisz.

    "[...] sprowadzi do swojego poziomu i pokona doswiadczeniem."

  • 27. Data: 2017-07-19 11:05:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Akurat w usa jest najwiecej tych od plaskiej Ziemi. Nie ja czuje sie pouczany tylko
    ty chcesz pouczac, tak jak Swiadkowie Jehowy co uwazaja po cichu ze Ziemia jest
    plaska. Nie zapraszam Cie na starosc na stale do Polski, chyba ze za pobyt zaplacisz.

  • 28. Data: 2017-07-19 14:19:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    > pouczany tylko ty chcesz pouczac, tak jak Swiadkowie Jehowy co uwazaja po
    > cichu ze Ziemia jest plaska. Nie zapraszam Cie na starosc na stale do

    Zenuś, takiś stary a sarkazmu nie poczułeś nawet jak Cię kopnął w d...

  • 29. Data: 2017-07-19 16:27:02
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    nadir <n...@h...org> wrote:

    > Nie mam żadnego interesu. I nie mam też złudzeń, że producenci
    > wprowadzają samochody elektryczne dla mojego interesu.

    Nie zrozumieliśmy się chyba.

    > Kto my mamy? Bo u nas kulawa, ale jednak, obowiązuje Konstytucja i takie
    > tam poboczne.

    > Czasem przeszkadza, ale na pewno nie jest to zasługa/wina Prawa
    > Kanonicznego.

    Dobra.

    > A to używanie słowa o arabskiej etymologi jest anty-arabskie? No skoro
    > tak twierdzisz.

    Nie napisałem nigdzie tego.

    Nie chodzi mi o to, że użyłeś jakiegoś arabskiego słowa...

    Chodzi o Twoje próby straszenia wprowadzeniem arabskich zwyczajów.

    > Nie przeszkadza mi też że muzułmanie grasują bezkarnie po swojej okolicy.

    No to cacy.

  • 30. Data: 2017-07-19 23:18:10
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Pszemol w

    > Nie, ale Wy macie w Polsce

    No to pojadę po jarkaczowskiemu:

    Wypierdalaj z polskich grup zakłamany emigrancie, nie pluj i nie szkaluj
    polskiej myśli technicznej skurwielu jeden. [1]

    --
    'Tom N'