eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPosredni tpms, mit taksowkarza w nowej odslonie. › Posredni tpms, mit taksowkarza w nowej odslonie.
  • X-Received: by 2002:a81:5583:: with SMTP id j125mr4679175ywb.497.1575514806368; Wed,
    04 Dec 2019 19:00:06 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a81:5583:: with SMTP id j125mr4679175ywb.497.1575514806368; Wed,
    04 Dec 2019 19:00:06 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.eu.feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs4all.nl!178.20.174.21
    8.MISMATCH!feeder5.feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!feeder.usenetexpress.com!t
    r1.iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!g89n
    o6537948qtd.0!news-out.google.com!w29ni89qtc.0!nntp.google.com!g89no6537939qtd.
    0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 4 Dec 2019 19:00:06 -0800 (PST)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=24.77.110.106;
    posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
    NNTP-Posting-Host: 24.77.110.106
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Posredni tpms, mit taksowkarza w nowej odslonie.
    From: s...@g...com
    Injection-Date: Thu, 05 Dec 2019 03:00:06 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 29
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2667711
    [ ukryj nagłówki ]

    No wiec dowiedzialem sie ze istnieje cos takiego jak posredni tpms.
    I o ile nie mam watpliwosci ze dziala korzystajac z czujnikow abs/esp czy jakichs tam
    jeszcze o tyle wszystkie zrodla podaja ze wynik podaje mierzac ilosc obrotow kol.

    "Bo niedopompowane kolo jest mniejsze."

    Na co ja odpowiadam ze to bzdura.

    I teraz co? Mamy powtorke mitu o taksowkarzu oszuscie co se upuscil powietrza zeby
    klienta na dodatkowe kilometry naciagnac?

    Orientuje sie ktos nieco bardziej w temacie?

    Bo mi sie zdaje ze tam po prostu bedzie permanentna roznica w odpowiedzi na
    przyspieszenie lub hamowanie a nie roznica w predkosciach obrotowych.

    Jesli tam ma byc jakas roznica w predkosci obrotowej to raczej drobna i np. zalozenie
    bardziej zuzytej opony da nam falszywe alerty bo na tych 16 calach (406mm) 1mm
    roznicy zuzycia bieznika to jest jakies 0.25% a nie sadze aby niedopompowana opona
    zmienila obwod o duzo wiecej.
    I tak dla ciekawosci:

    https://youtu.be/_2l5bOhHNxU

    Niby sie w jednym miejscu ne zgadza ale tylko troche, na koncu sie znowu zgadza a
    upuscili o dobre 5% promienia...

    Wiec jak? Ktos temat badal albo mial z tym wynalazkiem do czynienia i moze nieco
    swiatla rzucic?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: