  • 281. Data: 2017-03-23 12:43:15
    Temat: Re: Postęp techniczny w podeszłym wieku
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 23 Mar 2017 11:18:49 +0000 (UTC), Adam Wysocki napisał(a):

    > To anonymizer, pamiętam że nie reagowali na abuse, ale peering zawsze
    > możnaby zestawić...

    A kto reaguje, daj spokój :) Jak zestawisz to daj tu cynk i wtedy się
    przełączę na twój serwer. Na próbę na początek :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 282. Data: 2017-03-23 12:44:38
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> wrote:

    > Ja się już jakiś czas temu zastanawiałem jak się przygotować na
    > wyłączenie pme. Chyba trzeba będzie jakąś grupę zamkniętą na fb? Trochę
    > głupio, bo bez "świeżej krwi" to nic dobrego z tego nie wyjdzie.

    Może to nie jest taki głupi pomysł...

    No to spróbujmy. Dużego ruchu tam się nie spodziewam, raczej jako
    uzupełnienie Usenetowej pme...

    https://www.facebook.com/groups/pl.misc.elektronika

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 283. Data: 2017-03-23 12:47:17
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2017-03-23 o 12:44, Adam Wysocki pisze:

    > Może to nie jest taki głupi pomysł...
    >
    > No to spróbujmy. Dużego ruchu tam się nie spodziewam, raczej jako
    > uzupełnienie Usenetowej pme...
    >
    > https://www.facebook.com/groups/pl.misc.elektronika

    OK, no to zobaczymy co z tego wyjdzie :)

    Pozdrawiam

    DD

  • 284. Data: 2017-03-23 12:51:18
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 23 Mar 2017 11:27:13 +0000 (UTC), Adam Wysocki napisał(a):

    > Spróbuj :) Może się uda.
    >
    > https://www.facebook.com/groups/grupaelektronika/

    No nie, tego nie idzie czytać. Nie wiadomo kto z kim gada. Na newsach
    jednak ludzie piszą lepiej po polsku :) A poziom merytoryczny to
    drugorzędna sprawa. W końcu ten kto wie ten nie pyta - pytają tylko ci
    co nie wiedzą.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 285. Data: 2017-03-23 12:52:27
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 22 Mar 2017 23:00:40 +0100, Dariusz Dorochowicz napisał(a):

    > Ja się już jakiś czas temu zastanawiałem jak się przygotować na
    > wyłączenie pme

    A niby kto, kiedy i dlaczego ma wyłączać?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 286. Data: 2017-03-23 13:02:07
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 22.03.2017 o 22:45, Roman Rogóż pisze:
> [...]
    > przy eksploatacji. Teraz samochody konstruują zespoły projektantów od
    > mechaniki, elektryki, wszelakiego komfortu itp ,a przyświeca im zgodność
    > z normami choćby były najbardziej idiotyczne, wyniki badań rynku
    > konsumenckiego, termin następnej wystawy expo-cośtam, unifikacja z
    > podzespołami przejętej właśnie fabryki konkurencji itp. Więc nie dziwmy
    > się że po skompilowaniu wielu projektów CAD-CAM na różnych "deskach
    > kreślarskich" powstają auta które coprawda jeżdżą i spełniają wszystkie
    > powyższe kryteria, ale nie daj Boże wymienić w nich żarówkę lewego

    Jeszcze zapewne kilka czy nawet kilkanaście prototypów powstawało, więc
    te upierdliwości wychodziły przed rozpoczęciem produkcji.

  • 287. Data: 2017-03-23 13:55:12
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    > A niby kto, kiedy i dlaczego ma wyłączać?

    Administratorzy serwerów newsowych. Pójdą na emeryturę, a nowi nie będą
    wiedzieli co się z tym robi :(

    Pozdrawiam

    DD

  • 288. Data: 2017-03-23 14:03:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" napisał w wiadomości grup

    >Administratorzy serwerów newsowych. Pójdą na emeryturę, a nowi nie
    >będą wiedzieli co się z tym robi :(

    Albo zarzad ich zwolni, a serwer kaze zamknac.

    J.

  • 289. Data: 2017-03-23 14:40:05
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Albo zarzad ich zwolni, a serwer kaze zamknac.

    To już prędzej, tak jak było z usługami na SGH (FreeDNS itd.), które
    musiały być potem (po zwolnieniu (się) admina) przeniesione na prywatny
    hosting.

    Ale ja jeszcze młody jestem, a mój serwer nie ma zarządu, który mógłby
    kazać mi go zamknąć :)

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 290. Data: 2017-03-23 16:36:43
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 23 Mar 2017 13:40:05 +0000 (UTC), Adam Wysocki napisał(a):

    > To już prędzej, tak jak było z usługami na SGH (FreeDNS itd.), które
    > musiały być potem (po zwolnieniu (się) admina) przeniesione na prywatny
    > hosting.

    Aaaa. Czyli tak sobie gdybacie. A już myślałem że to jakieś konkrety :)
    --
    Jacek
    I hate haters.