  • 291. Data: 2017-03-23 18:16:19
    Temat: Re: Postęp techniczny w podeszłym wieku
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > drugorzędna sprawa. W końcu ten kto wie ten nie pyta - pytają tylko ci
    > co nie wiedzą.

    Z tego by wynikało, że najbardziej wartościowe jednostki to te, które
    się w ogóle nie odzywają :)
    No bo - wiedzą, więc nie pytają.
    A nie odpowiadają, bo nie zależy im na udowadnianiu tego.
    Ergo - jeszcze bardziej wartościowi są ci, którzy tutaj w ogóle nie
    zaglądają. Bo ci dodatkowo jeszcze wyzbyli się niezdrowej ciekawości.

    Nie jestem pewien, czy poprawnie rozwijam... :)

  • 292. Data: 2017-03-23 19:11:21
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 23 Mar 2017 18:16:19 +0100, sundayman napisał(a):

    > Z tego by wynikało, że najbardziej wartościowe jednostki

    Czy ja coś mówiłem o wartości jednostek?? Nadinterpretujesz. Chciałem
    jedynie powiedzieć że pytanie o to w którą stronę kręcić żarówką jest
    uzasadnione jeśli ktoś akurat tego nie wie natomiast wydziwianie nad
    brakiem wiedzy u takiego pytającego to kompleks boga.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 293. Data: 2017-03-23 19:15:06
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    > Aaaa. Czyli tak sobie gdybacie. A już myślałem że to jakieś konkrety :)

    Na szczęście póki co tylko gdybamy :)

    Pozdrawiam

    DD

  • 294. Data: 2017-03-24 00:03:38
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Czy ja coś mówiłem o wartości jednostek?? Nadinterpretujesz.

    Żartowałem. Wyluzuj :)

  • 295. Data: 2017-03-24 15:25:20
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> wrote:

    > Na szczęście póki co tylko gdybamy :)

    Mój serwer generuje sobie od jakiegoś czasu wykres aktywności dla grup
    pl.* i alt.pl.*. Nie wygląda to optymistycznie.

    http://news.chmurka.net/chart.php

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 296. Data: 2017-03-24 15:26:07
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> wrote:

    > No nie, tego nie idzie czytać. Nie wiadomo kto z kim gada.

    Da się przyzwyczaić, ale Usenet to nie jest...

    > Na newsach jednak ludzie piszą lepiej po polsku :) A poziom merytoryczny
    > to drugorzędna sprawa. W końcu ten kto wie ten nie pyta - pytają tylko
    > ci co nie wiedzą.

    Ale jest różnica między "koledzy, pomóżcie, bo utknąłem" a "weźcie i mi
    zróbcie, bo chcę".

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 297. Data: 2017-03-24 15:27:04
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    > A kto reaguje, daj spokój :)

    No, ja na przykład :) Ale póki co nie musiałem.

    > Jak zestawisz to daj tu cynk i wtedy się przełączę na twój serwer. Na
    > próbę na początek :)

    W sumie feedów nigdy za wiele, wysłałem do nich maila, zobaczymy.

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 298. Data: 2017-03-24 16:38:47
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 24 Mar 2017 14:25:20 +0000 (UTC), g...@s...invalid (Adam
    Wysocki) wrote:
    > http://news.chmurka.net/chart.php

    2005-2008 to co to było? To merytoryczna aktywność w temacie grupy
    czy wszystko ze spamem?

    --
    Marek

  • 299. Data: 2017-03-24 17:03:18
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 24 Mar 2017 00:03:38 +0100, sundayman napisał(a):

    > Żartowałem. Wyluzuj :)

    OK :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 300. Data: 2017-03-24 17:04:04
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 24 Mar 2017 14:26:07 +0000 (UTC), Adam Wysocki napisał(a):

    > Ale jest różnica między "koledzy, pomóżcie, bo utknąłem" a "weźcie i mi
    > zróbcie, bo chcę".

    Zawsze można olać delikwenta. IMO metoda nadzwyczaj skuteczna.
    --
    Jacek
    I hate haters.