  • 41. Data: 2010-03-20 16:55:01
    Temat: Re: Postój Taxi-oznakowanie.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    news:100320.151609.pms.1894@int.dyndns.org.invalid..
    .
    > Odpowiedziałem -- to twój czytnik, w zależności od wiadomości na którą
    > odpowiadasz, psuje cytowanie.

    Nie odpowiedziałeś na to konkretne pytanie. Czyli jest jakaś zależność od
    wiadomości. Czyli nie wszystkie, a postawię śmiałą tezę, że tylko nieliczne
    odpowiedzi są z defektem, który nie jest generowany przez OE tylko jakieś
    badziewie. Problem jest więc marginalny. OE tylko sobie z tym badziewiem nie
    radzi. Widocznie założyli, że nie musi. Oni mogą a ja nie?

    > Mówisz o tym badziewiu OE, które tak polecasz, a którego użyłem specjalnie
    > dla ciebie w wiadomości: <news:ho2i86$o7b$1@inews.gazeta.pl>, czyli
    > No to dlaczego znowu zepsułeś cytowanie?

    Nie polecam tylko używam i pewnie większosć używa. Nie chciało mi się
    poprawiać takiej ilości spaskudzonego tekstu. Do tego mam OE.

    > Ale nie wciął, pomimo, że wiadomość na którą odpowiedziałeś była napisana
    > OE. Nie zastanawia cię to?

    Dlaczego więc z innymi odpowiedziami nie ma problemu? Gdybym odpowiedział
    sam sobie to problemu również nie będzie. Widocznie czegoś nie zaznaczyłeś w
    ustawieniach dot. np. wysyłania. Czy z tego powodu mam za ciebie poprawiać
    cały tekst?

    > I jeszcze jedno: OE nie wycina sam sygnaturek, ale tu:
    > <news:ho2bvu$pp7$1@nemesis.news.neostrada.pl> coś ją wycięło, w
    > przeciwieństwie do: <news:ho2kc6$p43$1@atlantis.news.neostrada.pl>, gdzie
    > napisałeś pod sygnaturką.
    > Specjalnie utrudniasz odpowiadanie na swoje wiadomości, czy jesteś
    > złośliwym
    > trollem, któremu sie czasem nie chce wyciąć sygnaturki przedpiscy?

    Specjalnie na złość niczego nie robię. A to, że można napisać tak by nie
    poprawiać, a napisałeś tak by poprawiać to nie jest złośliwość? W takich
    postach, które trzeba poprawiać wycięcie sygnaturki sprawi, że już
    kompletnie nie będzie wiadomo kto i co napisał. W innych wycinam, bo jest
    zbędna. Jak wygląda odpowiedź bez wycięcia nie wiem, bo tego u siebie nie
    widzę. Ja nie ma z tym problemu. Mnie wszystko jedno jak ktoś napisał.
    Ważniejsze co napisał. Jak ktoś nie ma nic do powiedzenia to czepia się nie
    tego "co" tylko "jak" czyli przysłowiowej ortografii. Mógłbym zapytać, który
    mój pogląd sprawił, ze jesteś AnyNeelix, ale znowu nic mnie to nie obchodzi.
    neelix

  • 42. Data: 2010-03-20 18:03:53
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    neelix w <news:ho2r9i$h7a$1@atlantis.news.neostrada.pl>:

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    .
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Nie odpowiedziałeś na to konkretne pytanie.

    Podkreślę, może dotrze

    > Czyli jest jakaś zależność od wiadomości.

    Oczywiście, że tak.

    > Czyli nie wszystkie, a postawię śmiałą tezę, że tylko nieliczne
    > odpowiedzi są z defektem, który nie jest generowany przez OE tylko jakieś
    > badziewie.

    Oczywiście, że jest generowany przez czytnik znany jako Outlook Express (OE)

    > Problem jest więc marginalny.

    Ale jest, i jest na to lekarstwo, którego nie chcesz użyć.

    > OE tylko sobie z tym badziewiem nie radzi.

    Nie, to OE nie radzi sobie z poprawnymi wiadomościami i nie wstawia znaków cytowania.

    > Widocznie założyli, że nie musi. Oni mogą a ja nie?

    Oni mają w dupie zalecenia i zasady to dlaczego neelix ma ich nie mieć w dupie...

    Bywaj.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]