  • 11. Data: 2007-09-01 21:10:51
    Temat: Re: Poszukuję hostingu
    Od: Gabriel Grzesik <g...@g...com>

    AU> Poszukuję taniego, a w miarę dobrego hostingu php. Wymagania:

    AU> 1. Dostęp przez SSH, brak ograniczeń na procesy w tle. (Ew. może być
    AU> ograniczenie na boty IRC, których i tak nie zamierzam używać.)
    [...]
    AU> Myślę o cenie maksymalnej do 200 zł rocznie netto, aczkolwiek chciałbym
    AU> się zmieścić do 150 zł rocznie brutto. Musi też być możliwość normalnego
    AU> przelewu na normalne polskie konto z normalnego polskiego banku, bez
    AU> posiadania karty kredytowej.

    AU> Czy ktoś może coś dobrego polecić?

    Te warunki spełniają VPS'y hostowane za Odrą i Nysą, np:
    www.webperoni.de
    www.strato.de

    Można to samo kupić drożej z polską obsługą u resellerów, np:
    http://xxl-web.com/
    http://tmbnet.pl/
    inne

    Do dalszych poszukiwań polecam: http://www.webhostingtalk.pl/

    Taki hosting u Niemca będzie naprawdę bardzo tani (jak na polskie ceny)
    ale warunek "200 zł netto rocznie" mimo wszystko należy pominąć
    litościwym milczeniem.

    Pozdrawiam

    GG

  • 12. Data: 2007-09-01 21:15:53
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Użyszkodnik Any User napisał:

    [ciach lista życzeń]

> [...]
    > się zmieścić do 150 zł rocznie brutto. Musi też być możliwość normalnego
    > przelewu na normalne polskie konto z normalnego polskiego banku, bez

    Obawiam się, że naoglądałeś się za dużo reklam Nerwozdrady, Trele2, Nietii,
    czy innego "darmowego" Internetu.

    --
    TOM

  • 13. Data: 2007-09-03 21:47:48
    Od: n1k3r <n...@m...pl>

    Any User wrote:

    > Tak naprawdę, to głównie interesuje mnie właśnie możliwość odpalania
    > skryptów php5 z crona, z możliwością dużego obciążenia.
    I chcesz to stawiać na hostingu współdzielonym?
    Co to jest dla Ciebie duże obciążenie?

    Parametry które podałeś w stosunku do ceny nie są w ogóle realne i trzeba
    się z tym pogodzić.

    --
    Hosting -> http://www.MasterNET.pl

  • 14. Data: 2007-09-10 05:14:01
    Od: pakalk <p...@g...com>

    On 1 Wrz, 14:14, Any User <t...@t...pl> wrote:
> [...]
    > przelewu na normalne polskie konto z normalnego polskiego banku, bez
    > posiadania karty kredytowej.
    >
    > Czy ktoś może coś dobrego polecić?
    >
    > Jednocześnie chciałbym zapytać o opinie nt. kilku konkretnych dostawców,
    > jakich już znalazłem:
    >
    > - linuxpl.com
    > - rootnode.pl
    > - dreamhost.com
    > - brist.pl
    > - ovh.com
    >
    > Interesują mnie opinie nt. tych dostawców zarówno w kontekście moich
    > powyższych pytań, jak i Waszych własnych doświadczeń z tymi dostawcami.

    Hehe.. czy ten post, to przedluzenie Twojego bloga?