  • 31. Data: 2015-03-22 18:59:50
    Temat: Re: Poszukuję wykonawcy projektu urządzenia
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Ani słowem nie pisze, że kogoś zatrudni jako pracodawca.

    Wiem, tak moje mysli podryfowaly. Mam bardzo zle doswiadczenia w
    szukaniu pracy w RP v3.0. Kupe czasu sie traci na durne rozmowy, by na
    koniec sie okazalo, ze szukaja chyba wolontariuszy.

    > w zeszłym tygodniu dodatkowo etatował bym 2 operatorów
    > wózków widłowych

    Jakas nowa maszynke przywiezli?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 32. Data: 2015-03-22 19:33:51
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > Nie mam pojęcia, jakie biznesy prowadzisz, ale ja co chwilę spotykam
    > się z określeniem ceny docelowej (targetu) przez klienta. Oszczędza to
    > mnóstwo czasu na jałowe, wzajemne obmacywanie się kontrahentów.

    A u mnie idzie zapytanie ofertowe na wykonanie takiej a takiej roboty,
    dostaję oferty i wybieram po kryterium czas/cena/inne (kolejność zależy
    od aktualnego zapotrzebowania). Robię prawie 10 lat i nie przypominam
    sobie aby ktokolwiek tu pracujący wysyłał zapytanie "czy zrobisz mi ten
    detal za stówę", "czy ustawisz mi źródło laserowe za 2 stówy".
    Automotiv.

    --
    Irokez

  • 33. Data: 2015-03-22 20:52:23
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Jakas nowa maszynke przywiezli?

    Pamiętasz halkę? No to teraz chodzi się ciasno pomiędzy maszynami, na
    całej hali.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 34. Data: 2015-03-22 22:17:01
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Pamiętasz halkę?

    No maszsz, pewnie, ze pamietam.

    > No to teraz chodzi się ciasno pomiędzy maszynami, na
    > całej hali.

    To tak samo jak u mnie, tez sie ciasno chodzi po warsztacie. Ale to sie
    zmieni... posprzatam (kiedys);-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 35. Data: 2015-03-23 00:31:29
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:mek8qu$km8$1@node2.news.atman.pl...

    > Spotykam się w przypadku B2B, tutaj chodzi o zatrudnienienie pojedynczej
    > osoby.

    Nigdzie nie napisał, że chce zatrudnić pracownika.
    Dla mnie to jest ogłoszenie B2B z furtką dla tych wykonawców, którzy boją
    się zostać B i wolą zlecenie.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 36. Data: 2015-03-23 17:29:48
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Artur Miller <n...@n...com> napisał(a):
    > dam paznokcia uciąć, że gdybym napisał kto i za ile, to zaraz byłoby "no
    > taki projekt, to X godzin, więc u Y płacą Z za godzine. studentów chyba
    > zatrudniają. zdesperowanych, bo szanujący się tam nie pójdzie.". albo
    > gdyby stawka wyszla sensowna to "kłamiesz, tyle to nikt nie płaci".
    > cokolwiek bym nie napisał, byłoby źle. tutaj napisałem tyle ile mogłem,
    > osoby, które napisały na priv dowiedziały się więcej, a wszystkie
    > szczegóły podam dopiero po podpisaniu NDA... takie realia.
    > amen
    > a.

    Spoko, rozumiem. Niemniej komentarz o studentach pojawił się i tak, bo
    niepodanie stawki sugeruje niską.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 37. Data: 2015-03-23 17:54:14
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-03-23 o 17:29, Grzegorz Niemirowski pisze:

    > Spoko, rozumiem. Niemniej komentarz o studentach pojawił się i tak, bo
    > niepodanie stawki sugeruje niską.

    hm... możesz przedstawić związek przyczynowo-skutkowy? :)

    @

  • 38. Data: 2015-03-27 22:24:37
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 22 Mar 2015 20:52:23 +0100, Irek.N. napisał(a):

    > Pamiętasz halkę? No to teraz chodzi się ciasno pomiędzy maszynami, na
    > całej hali.

    Nono, ładnie Ci się Irku firma rozwinęła :) Aż się wierzyć nie chce, że
    to w niespełna dwa lata.
    GG#2400455 ICQ#320399066