  • 81. Data: 2019-07-25 21:00:26
    Temat: Re: Potrzebny Android do 700zł
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 22.07.2019 o 11:05, Trybun pisze:

    > Tak, w ROM, i odbijam radę.

    Widzę, że ci odbija, nie musisz się tym chwalić

    --
    Czarek

  • 82. Data: 2019-07-25 21:02:25
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 22.07.2019 o 15:01, Trybun pisze:

    > Ja nic nie myślę.

    To widać. Nie musisz o tym pisać

    Opis specyfikacji telefonu jest jednoznaczny
    nieudolne tłumaczenie translatorem lub przez nietechnicznego humanistę.

    --
    Czarek

  • 83. Data: 2019-07-26 09:00:55
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-25 21:00, Czarek wrote:

    > Widzę, że ci odbija, nie musisz się tym chwalić

    Opluj go jeszcze raz ale lepiej

  • 84. Data: 2019-07-26 19:51:23
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-07-25 o 20:59, Czarek pisze:

    > Ty się ośmieszasz nadal powtarzając *kretyńskie* określenie.

    Ty się ośmieszasz nadal powtarzając że ktoś inny się osmieesza.

    > I co to zmienia? Nic.

    Zwiększenie ROMu, przyspieszenie odczytu z niego i najśmieszniejsze
    to udowadnia że taki "ROM" jest jak najbardziej modyfikowalny.

    > To przeczytaj wypowiedź trybuna, który twierdzi, że w trakcie normalnego
    > użytkowania telefonu w ROM instaluje aplikacje.

    A tego co ja napisałem i mówiącego w jaki sposób jest ot
    możliwe nie doczytałeś? Kretynizmy w stylu "Weź się już nie ośmieszaj"
    zablokowały myślenie?

    Pozdrawiam

  • 85. Data: 2019-07-30 18:45:18
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 25.07.2019 o 20:54, Czarek pisze:

    > Nie masz w trakcie standardowego użytkowania dostępu do ROM telefonu i
    > nie instalujesz w nim aplikacji.
    > A że kiedyś jakiś kretyn nazwał wbudowaną w telefon pamięć na dane i
    > aplikacje (której jest najbliżej do dysku SSD)

    Jakiej średnicy są te dyski w telefonie? :-P

    > jako ROM, bo nie miał
    > pojęcia o czym pisze, nie oznacza, że jest o prawidłowe określenie.

    Dokładnie.

    --
    ALEX MR
    "I tak przeminął czas samurajów, nastał czas Cesarskiej Armii"