  • 1. Data: 2009-06-29 10:59:52
    Temat: [PowerShell] Uruchomienie programu
    Od: Bartłomiej Syryjczyk <g...@a...net.pl>

    Witam,
    Zabrałem się za przerabianie starych .bat na .ps1. Chcę uzyskać
    kontrolę nad aplikacją, którą uruchamiam (zobaczyć ją w procesach i
    ew. zatrzymać). Jak uruchamiam ją z .bat, to w procesach widzę tylko
    cmd.exe. Podobnie z PowerShell, a liczyłem, że znajdę mój proces. W
    jaki sposób mogę się dowiedzieć czy aplikacja jest uruchomiona czy
    nie?
    Muszę ją uruchamiać ze skryptu, bo trzeba przygotować środowisko
    (ustawienia zmiennych i uruchomienie wcześniej egapl i keybpl

    --
    guzik

  • 2. Data: 2009-06-29 19:55:02
    Temat: Re: [PowerShell] Uruchomienie programu
    Od: Mateusz Loskot <s...@s...net>

    Bartłomiej Syryjczyk wrote:
> [...]
    > cmd.exe. Podobnie z PowerShell, a liczyłem, że znajdę mój proces. W
    > jaki sposób mogę się dowiedzieć czy aplikacja jest uruchomiona czy

    A twój program to cmdlet czy w pliku wykonywalnym (.exe) ?
    cmdlet nie jest uruchamiany jako osobny process.

    Spróbuj uruchomić notatnik.exe i nastepnie wykonaj get-process notatnik*
    i powinieneś go odnaleźć.
    Podownie z twoim programem powinno działać

    Mateusz Loskot, http://mateusz.loskot.net
    Charter Member of OSGeo, http://osgeo.org