  • 11. Data: 2011-11-28 09:50:25
    Temat: Re: Powrót do przeszłości.
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 28 Nov 2011 09:41:58 +0000 (UTC), Stachu 'Dozzie' K. napisał(a):

    > Ale się przynajmniej podpisuję pełnym nazwiskiem, ewentualnie nickiem,
    > po którym łatwo mnie wyszukać w sieci.
    Tym gorzej dla Ciebie czytajac te komentarze:
    http://www.techit.pl/Wideo/Simple-High-Availability-
    czyli-jak-osiagnalem-niezawodnosc,1475.html
    Wygooglaj a...@o...pl i tez mnie znajdziesz.

  • 12. Data: 2011-11-28 10:04:39
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2011-11-28, Jacek <a...@o...pl> wrote:

    > Tym gorzej dla Ciebie czytajac te komentarze:
    > http://www.techit.pl/Wideo/Simple-High-Availability-
    czyli-jak-osiagnalem-niezawodnosc,1475.html

    Nie wiem w jaki sposób mogą wpływać negatywnie na opinię o mnie tak
    lakoniczne i pozbawione treści komentarze, jak na techit.pl. Moim
    zdaniem źle świadczą jedynie o komentujących (świadczą mianowicie, że
    komentujący nie potrafią sformułować przyzwoitych merytorycznych
    zarzutów; obrzucanie błotem i wyśmiewanie zawsze jest dużo łatwiejsze
    niż rzeczowe skrytykowanie prelekcji).

    > Wygooglaj a...@o...pl i tez mnie znajdziesz.

    Na przykład tutaj? Linki z pierwszej strony wyszukiwania Google.
    http://alaola.moje.we-dwoje.pl/
    http://ising.pl/alaola/

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 13. Data: 2011-11-28 10:23:17
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 28 Nov 2011 10:04:39 +0000 (UTC), Stachu 'Dozzie' K. napisał(a):

> [...]
    > niż rzeczowe skrytykowanie prelekcji).

    > Na przykład tutaj? Linki z pierwszej strony wyszukiwania Google.

    O to, ze nie umiesz korzysztac z wyszukiwarki, to nie posadzalem Ciebie.
    http://www.google.pl/#sclient=psy-ab&hl=pl&source=hp
    &q=%22ala%40ola.pl%22&pbx=1&oq=%22ala%40ola.pl%22&aq
    =f&aqi=&aql=&gs_sm=e&gs_upl=16250l19018l1l19419l2l2l
    0l0l0l0l1116l1116l7-1l1l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.
    osb&fp=d084aa5bd890ac75&biw=1366&bih=653

  • 14. Data: 2011-11-28 10:23:45
    Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Stachu 'Dozzie' K. <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> napisał(a):

> [...]
    > niż rzeczowe skrytykowanie prelekcji).

    > Na przykład tutaj? Linki z pierwszej strony wyszukiwania Google.

    szczerze mowiac to czepiasz sie bezsensownie (juz drugi raz bo ostatnio
    do grupowicza AL tez bezsensownie) - czepianie sie nie ma specjalnej
    wartosci i jest raczej antywartoscia (inymi slowy chce powiedziec ze z
    pozycji rzekomego stroza wartosci paradoksalnie prezentujesz antywartosc)

    lepiej powiedziec cos na temat a jak sie nie ma nic na temat to juz
    lepiej cos od siebie niz sie 'czepiac' (grupowicz po prostu zapodal linka
    na temat i ew dosyc ciekawego, maila czy podpisow zupelnie nie ma sie co
    'czepiac' *)

    * lepiej juz jak spiewa RHCP w "can't stop" :
    "Go write your message on the pavement
    Burnin' so bright I wonder what the wave meant"

  • 15. Data: 2011-11-28 10:42:07
    Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > 'czepiac' *)
    >

    > * lepiej juz jak spiewa RHCP w "can't stop" :
    > "Go write your message on the pavement
    > Burnin' so bright I wonder what the wave meant"

    gdyby mnie tak kosci nie bolaly to moze wzialbym kawal
    kredy z pustaka i nawet napisal RHCP na ulicy, wieje jek
    cholera (niestety kosci mnie bolą)

  • 16. Data: 2011-11-28 13:38:28
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On Nov 28, 9:36 am, Jacek <a...@o...pl> wrote:

    > Skoro sie juz czepiasz, to Twoj mejl tez nic mi nie mowi, a x-trace tym
    > bardziej...

    Ale to nie Stachu wysyła linka pod którym jest niewiadomoco.

    > Dodam, ze wcale nie zalezy mi na tym bys to Ty kliknal w linka.

    No to mogłeś od razu napisać, na kim ci zależy, żeby kliknął. Albo
    nawet wysłał im tego linka jakimś prywatnym kanałem, np. mailem.

    > Oprocz Ciebie, na szczescie, jest jeszcze wiele innych osob, ktorym moze
    > wyklad z MIT-u z roku 1986 odnosnie LISP-a sie podobac.

    Przecież nie chodziło o to, czy się komuś może podobać czy nie, tylko
    o to, że skąd ktoś ma wiedzieć, że to link do wykładu z MIT?

  • 17. Data: 2011-11-28 13:51:06
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 28 Nov 2011 05:38:28 -0800 (PST), Andrzej Jarzabek napisał(a):

    > Ale to nie Stachu wysyła linka pod którym jest niewiadomoco.

    > No to mogłeś od razu napisać, na kim ci zależy, żeby kliknął. Albo
    > nawet wysłał im tego linka jakimś prywatnym kanałem, np. mailem.
    Po co ta złośliwość?

    > Przecież nie chodziło o to, czy się komuś może podobać czy nie, tylko
    > o to, że skąd ktoś ma wiedzieć, że to link do wykładu z MIT?

    O ile mi wiadomo z ilości napisanych przez Stanisława postów, jest częstym
    bywalcem tej grupy, a więc po jaką cholerę porównuje mnie do dzieciaka
    wysyłającego spam, skoro moja osoba, rzadko, ale wystepuje w dyskusji na
    tej grupie również?

    Dodam, że na jego pierwsze pytanie odpowiedziałem:
    "Grupa dotyczy programowania, zas watek przeszlosci.
    Sam sobie polacz to i zbuduj okreslenie linka..."

    Zaczął się po prostu czepiać...
    No i Ty chyba również...

  • 18. Data: 2011-12-03 11:45:44
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...please.op.pl>