  • 11. Data: 2019-05-19 17:27:34
    Temat: Re: [Pozdrowienia][DC]
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-05-17 o 23:21, kk pisze:

    > ale akurat śmieszy mnie jak to ktoś
    > nalepia sobie co to tam w samochodzie wiezie

    A te nalepki z "dzieciakami na pokładzie" to jaki mają przekaz:

    1. wiozę dziecko, więc ono mnie absorbuje i niewiele poświęcam
    uwagi prowadzeniu samochodu, więc robię głupie i nieoczekiwane
    rzeczy na drodze

    czy

    2. wiozę dziecko, więc jadę ostrożnie i nie robię głupich i nieoczekiwanych
    rzeczy na drodze?

  • 12. Data: 2019-05-19 17:41:33
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 19-05-2019 o 17:27, cef pisze:

> [...]
    >
    > czy
    >
    > 2. wiozę dziecko, więc jadę ostrożnie i nie robię głupich i nieoczekiwanych

    3. Wiozę dziecko więc trzymać się z dala od mojego auta? :P

  • 13. Data: 2019-05-19 19:45:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]

    > czy
    >
    > 2. wiozę dziecko, więc jadę ostrożnie i nie robię głupich i nieoczekiwanych

    To znak dla innych samic, że zajęte. Złośliwe żony potrafią dopisać, że
    auto w kredycie;)

    Shrek

  • 14. Data: 2019-05-19 22:08:18
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-05-19 o 19:45, Shrek pisze:

    > To znak dla innych samic, że zajęte. Złośliwe żony potrafią dopisać, że
    > auto w kredycie;)

    Ja przez jakiś czas jeździłem autem z napisem "Uwaga baba" -
    odbiór był neutralny :-)

  • 15. Data: 2019-05-19 22:24:16
    Od: "Ponko" <p...@s...pl>

    > Ja przez jakiś czas jeździłem autem z napisem "Uwaga baba" -
    > odbiór był neutralny :-)

    Trzeba było wymalować się, założyć perukę
    i wypchać cycki.

  • 16. Data: 2019-05-20 13:17:28
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    cef <c...@i...pl> wrote:

    > 2. wiozę dziecko, więc jadę ostrożnie i nie robię głupich i nieoczekiwanych
    > rzeczy na drodze?

    3. Wiozę dziecko, ale uważanie na moje dziecko to twoja odpowiedzialność a
    nie moja.

    4. Mam dziecko i chcę się pochwalić, bo w końcu wyszło mi w życiu coś, co
    ma ręce i nogi. Nie mam innych osiągnięć.

  • 17. Data: 2019-05-20 13:17:54
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Ponko <p...@s...pl> wrote:

    > Trzeba było wymalować się, założyć perukę
    > i wypchać cycki.

    Skąd założenie, że tego nie zrobił... :)

  • 18. Data: 2019-05-20 14:49:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 19 maja 2019 22:08:59 UTC+2 użytkownik cef napisał:

    > Ja przez jakiś czas jeździłem autem z napisem "Uwaga baba" -
    > odbiór był neutralny :-)

    A ja przez ostatnich kilka lat jeździłem Multiplą;);)

  • 19. Data: 2019-05-20 16:35:02
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-05-20 o 13:17, Queequeg pisze:

    > Skąd założenie, że tego nie zrobił... :)

    Daj spokój, prędzej do Multipli wsiądę.

  • 20. Data: 2019-05-21 12:48:43
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2019-05-17 23:21, kk wrote:

    > To mówię, że czas naklejek minął. Apki są na wszystkie okazje. Nie
    > mówię, że na wszystkie dobrze, ale akurat śmieszy mnie jak to ktoś
    > nalepia sobie co to tam w samochodzie wiezie

    Te naklejki to akurat bardzo stara grupowa tradycja, z czasow
    kiedy zadnych apek nie bylo. Conajmniej kilkunastoletnia.
    Potraktuj to jako wsteczna kompatybilnosc. A Usenetu czemu
    uzywasz? Jego czas minal, przeciez wszyscy siedza na FB ;)

    --

    memento lorem ipsum