  • 91. Data: 2004-01-22 11:55:08
    Temat: Re: Poznań Internet Exchange ??
    Od: f...@i...pl

    On Thu, 22 Jan 2004, Darek Wichniewicz wrote:
    > - ATMAN swiadczy uslugi rozne, w tym operatorski, gwarantowany tranzyt do
    > sieci Polpak. Gwarantowany, to znaczy bez strat pakietow i z opoznieniami na
    > poziomie kilku milisekund.
    > - ATMAN nie swiadczy uslug niegwarantowanych - wszystkie nasze uplinki (poza

    no ale nie zawsze gwarancja = gwarancja nieprawdaz ???
    pisze, bo wiem, a nie filozofuje ....

    Wojtek

  • 92. Data: 2004-01-22 12:15:16
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Mariusz Krukowski <k...@n...spam.pl> wrote:
    > Takie statystyki były robione. Przynajmniej u nas, lwia część ruchu w
    > kierunku TPSA idzie po prostu do TPSA. Odbiorcą usług (tych
    > internetowych) są ich bezpośredni klienci.

    Oh, ależ wiem. To było przecież do organizatorów *IX-a ad hoc. :)

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 93. Data: 2004-01-22 12:31:33
    Od: Tomasz Powązka <t...@g...pl>

    Dnia 2004-01-22 11:51, Darek Wichniewicz napisał:

> [...]
    > poziomie kilku milisekund.
    > - ATMAN nie swiadczy uslug niegwarantowanych - wszystkie nasze uplinki (poza
    > POL-34) utrzymywane sa w stanie zapewniajacym zerowe straty i niskie
    > opoznienia (oczywiscie z dokladnoscia do padow uslug u naszych dostawcow,
    > awarii routerow i roznych innych problemow nekajacych kazdego porzadnego
    > operatora).
    >
    > Pozniej troche faktow:
    > - http://lg.atman.pl (dostepne publicznie)
    > - http://cricket.atman.pl/polip (tymczasowe, za trzy dni zniknie)
    > - statystyk laczy do naszych klientow nie pokazujemy

    No brawo Darku !!!

    Czytujesz jednak grupy :-)
    Nie ma to jak dobra propaganda.

    --
    Serdecznie pozdrawiam
    Tomasz Powązka

  • 94. Data: 2004-01-22 13:30:30
    Od: Maciej Wierzbicki <v...@k...p.lodz.pl>

    Przemyslaw Frasunek wrote on 2004-01-22 09:30:

    > Chcesz powiedziec, ze ktokolwiek w Polsce sprzedaje *gwarantowany*
    > dostep do TPNET? Ciekawe...

    Twój pracodawca?

    <buo9n4$le3$1@news.atman.pl> :
    - ATMAN swiadczy uslugi rozne, w tym operatorski, gwarantowany tranzyt
    do sieci Polpak. Gwarantowany, to znaczy bez strat pakietow i z
    opoznieniami na poziomie kilku milisekund.

    (MSPANC)
    --
    * Maciej Wierzbicki * At paranoia's poison door *
    * VOO1-RIPE VOO1-6BONE *

  • 95. Data: 2004-01-22 13:42:46
    Od: "mathom" <m...@p...pl>

    Dzisiaj o 16 spotkanie - szczegóły - 604 619 970.

  • 96. Data: 2004-01-22 13:43:56
    Od: "mathom" <m...@p...pl>

    > Ty chyba nie rozumiesz istoty IX-ów.

    Możliwe że nie rozumiem - nazwij to jak chcesz - "datacenter dla ubogich",
    "komuna", "ix" ...

  • 97. Data: 2004-01-22 14:08:53
    Od: Grzesiek Pawelski <g...@e...pw.edu.pl>

    On Wed, 21 Jan 2004, mathom wrote:

    > Wobec zainstniałej sytuacji i tak na prawdę niewielkiej naszej siły
    > przetargowej wobec ISP proponuję stworzyć coś na kształt WIX'a i wspólnie
    > walczyć ze zmową cenową i monopolem. Lokale są, chętni też pewnie by się
    > znaleźli. Z tego co wiem ICP chciał coś takiego już zrobić.

    Ciekawe czy zrobiliscie analize ile (ilosciowo i procentowo)
    ruchu wymieniacie miedzy swoimi sieciami.
    I jak wprowadzenie NAPa lub prywatnych peeringow wplynie na
    wasze koszty i poziom satysfakcji klientow, a co za tym idzie
    na zarobione $.

    Pzdr,
    Grzesiek

    PS. bardzo lubie Poznan, bywam tam co tydzien, a PCSS ma fajna
    serwerownie

  • 98. Data: 2004-01-22 14:22:19
    Od: Jacek Zapala <j...@i...pl>

    "Tom(asz)" <t...@g...pl> writes:

    > Sprint rzeczywiście ustępuje Ebonowi, ale niestety nie ma w chwili
    > obecnej porównywalnego pod względem dostawcy, Dla NIKOGO. To co ma GTS
    > ( SPRINT i BT , oraz własną sieć Srodkowoeuropejską - nie ma innej
    > alternatywy

    Wybaczcie że się wtrącę i dodam jeszcze kilkaset peeringów w Europie (i
    nie tylko w Europie).

    Jacek

  • 99. Data: 2004-01-22 14:25:06
    Od: "Darek Wichniewicz" <d...@a...com.pl>

    > no ale nie zawsze gwarancja = gwarancja nieprawdaz ???

    Gwarancja = jesli nie ma awarii, to warunki z umowy SLA sa spelnione, jesli
    jest awaria, to operator ponosi kare (finansowa). Kara oczywiscie nie
    "zalatwia sprawy" klientowi (bo chodzi o to, zeby dzialalo, a nie zeby
    dziabnac kare), ale zagrozenie kara jest dostatecznym bodzcem do
    utrzymywania sieci w stanie niskiej awaryjnosci. Jesli SLA jest sensowne, a
    kary egzekwowalne, to taki uklad ma praw dzialac (ku dobru powszechnemu).

    Darek

  • 100. Data: 2004-01-22 14:28:53
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Maciej Wierzbicki <v...@k...p.lodz.pl> napisał(a):

    > Twój pracodawca?

    Chodzilo mi raczej o gwarancje pasma w rozumieniu CIR we FR czy SCR w
    ATM. Takiej gwarancji nikt nie daje, natomiast roznorakie gwarancje
    dostepnosci -- prawie wszyscy, ktorzy swiadcza uslugi skierowane do
    operatorow. Dokladniejsze wyjasnienie:

    <buom76$206o$1@news.atman.pl>

    Na marginesie, nie chce byc utozsamiany z jakimkolwiek providerem, gdy
    pisze na niusy.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *