  • 1. Data: 2014-09-29 23:19:44
    Temat: 3 lata jak z bicza strzelił - chwalę się.
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    Dokładnie 3 lata temu skasowałem w Łodzi C63AMG.
    http://www.youtube.com/watch?v=COAdNk3H0Ck
    29 września do tego to moje urodziny.
    Wtedy jechałem do klienta z Poznania do Katowic.

    Dzisiaj dokładnie 3 lata później przyjechałem
    dokładnie do tego samego klienta :D tym razem
    dołem przez Wrocław i zawinąłem 911 turbo.

    I czym się chwale? nadal żyje, nikomu nic się
    nie stało. Żadne blachy nie zostały pogięte.
    Może dożyje 50-tki.

    BTW: obwodnica Rawicza super sprawa, tylko
    wieśniakom trzeba upierdoilić lusterka bo i tak
    nie korzystają z nich. Jedzie sobie człowiek
    spokojnie 310 km/h i nagle jakiś debil wylatuje
    na lewy pas wlekąc się niemiłosiernie 180.

  • 2. Data: 2014-09-29 23:58:16
    Temat: Re: 3 lata jak z bicza strzelił - chwalę się.
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-09-29 23:19, megrimsES pisze:
> [...]
    > nie korzystają z nich. Jedzie sobie człowiek
    > spokojnie 310 km/h i nagle jakiś debil wylatuje
    > na lewy pas wlekąc się niemiłosiernie 180.

    łał, ju ar hiroł ...

    @

  • 3. Data: 2014-09-30 00:44:05
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-09-29 23:19, megrimsES pisze:

    > Dokładnie 3 lata temu skasowałem w Łodzi C63AMG.
    > http://www.youtube.com/watch?v=COAdNk3H0Ck

    Ale z takich filmików można liczyć prędkość. Wychodzi
    ok. 75 km/h... Czyli energia kinetyczna 2,2 razy
    większa od dopuszczalnej.

    Na Google Earth: od 51.732977°N 19.488105°E do
    51.732897°N 19.487837°E jest ok. 20,5 metra, czas
    przejazdu 0,97 sekundy.

    Może jednak "10 mniej", a raczej "25 mniej" ma sens?

    P.

  • 4. Data: 2014-09-30 06:58:40
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-09-29 o 23:58, Artur Miller pisze:

    > łał, ju ar hiroł ...
    >
    > @
    nie dali się strollować. nosz kurcze.

  • 5. Data: 2014-09-30 07:20:12
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-09-30 00:44, Piotrne pisze:
    > W dniu 2014-09-29 23:19, megrimsES pisze:
    >
    > Może jednak "10 mniej", a raczej "25 mniej" ma sens?

    przecież napisał że jechał tą '911 tylko 310km/h (licznikowe - więc
    pewnie realnie tylko 308km/h), a prędkość maksymalna to 318km/h. To
    tylko potwierdza teorię - 10 mniej ratuje życie.
    :)

    Łukasz

  • 6. Data: 2014-09-30 08:32:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.09.2014 23:19, megrimsES pisze:

> [...]
    > nie korzystają z nich. Jedzie sobie człowiek
    > spokojnie 310 km/h i nagle jakiś debil wylatuje
    > na lewy pas wlekąc się niemiłosiernie 180.

    A ja bez kozery powiem pińcet.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 7. Data: 2014-09-30 08:41:24
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-09-30 08:32, Andrzej Lawa pisze:

    > A ja bez kozery powiem pińcet.

    albo nawet pińcet pisiont...

    @

  • 8. Data: 2014-09-30 08:52:31
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2014-09-29 o 23:19, megrimsES pisze:
    > Dokładnie 3 lata temu skasowałem w Łodzi C63AMG.
    > http://www.youtube.com/watch?v=COAdNk3H0Ck
    > 29 września do tego to moje urodziny.
    > Wtedy jechałem do klienta z Poznania do Katowic.
    Ewidentnie wina......muzyki.;)

    > Dzisiaj dokładnie 3 lata później przyjechałem
    > dokładnie do tego samego klienta :D tym razem
    > dołem przez Wrocław i zawinąłem 911 turbo.
    Czyli co, rozjebłeś Porszaka?

    Powinni Ci płacić za te crash testy.

  • 9. Data: 2014-09-30 08:53:02
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Dokładnie 3 lata temu skasowałem w Łodzi C63AMG.

    Ale ten czas zapierdala :/

  • 10. Data: 2014-09-30 09:37:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello megrimsES,

    Monday, September 29, 2014, 11:19:44 PM, you wrote:

> [...]
    > dołem przez Wrocław i zawinąłem 911 turbo.
    > I czym się chwale? nadal żyje, nikomu nic się
    > nie stało. Żadne blachy nie zostały pogięte.

    Możesz nie dbać o swoje życie ale w wypadku możesz też zabić kogoś
    innego...

> [...]
    > nie korzystają z nich. Jedzie sobie człowiek
    > spokojnie 310 km/h i nagle jakiś debil wylatuje
    > na lewy pas wlekąc się niemiłosiernie 180.

    Cóż - ja Cię tu wieszać nie będę - za duży tłum przy szubienicy :P

    --
    Best regards,
    RoMan