  • 121. Data: 2004-01-26 13:53:04
    Temat: Re: Prawda o POL-34
    Od: "mathom" <m...@p...pl>

    > Nie ma takiej rury, której nie dało by się zapchać. Zresztą sam duży
    > ping nie musi koniecznie oznaczać zapchania łącza.

    Cokolwiek by nie oznaczało - dla mnie oznacza dolinę;)

  • 122. Data: 2004-01-26 14:10:24
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 25 styczeń 2004 roku,
    kiedy to mathom posłał(a) w świat wiadomość
    <bv0r34$eeu$1@atlantis.news.tpi.pl>

    > Tak sobie ostatnio pingowałem serwery gierek neostradowe (mam neostrade ;),
    > np. game1-1.tpi.pl. Jakież było moje rozbawienie, kiedy ping skakał od
    > 100-200 ;) rotfl

    Czas średni = 201 ms - trudno, trzeba Muła (wraz z torrentem) posłać na
    poobiednią drzemkę i uwolnić na chwilę łącze.

    Albo filmy ściągamy albo on-line gramy.

    Kolejne podejście.

    Statystyka badania ping dla 193.110.122.196:
    Pakiety: Wysłane = 61, Odebrane = 61, Utracone = 0 (0% straty),
    Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
    Minimum = 21 ms, Maksimum = 57 ms, Czas średni = 35 ms

    P.s.
    Ja p2p na czas pingowania game1-1.tpi.pl wyłączyłem.
    Czy sąsiad coś akurat ciągał, to nie wiem, ale widzę, że komputer ma
    włączony.

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 123. Data: 2004-01-26 14:57:47
    Od: "Marek Iwanejko" <m...@h...tpi.pl>

    Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl> wrote:
> [...]

    Tak się nie powinno dziać. Proszę o dokładniejsze info kiedy to było
    (data, czas) a sprawdzę sytuację. Może być na priv.

> [...]
    > Ja p2p na czas pingowania game1-1.tpi.pl wyłączyłem.
    > Czy sąsiad coś akurat ciągał, to nie wiem, ale widzę, że komputer ma

    Nie powinno być więcej niż kilkanaście ms opóźnienia na styku TPI.
    Czy możesz sprawdzić przy nieobciążonej neostradzie?

    pozdr,
    m.

    --
    Usuń "hehe" z mojego adresu aby do mnie napisać.

  • 124. Data: 2004-01-26 15:22:00
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 26 styczeń 2004 roku,
    kiedy to Marek Iwanejko posłał(a) w świat wiadomość
    <bv39tb$5q4$1@atlantis.news.tpi.pl>

    > Nie powinno być więcej niż kilkanaście ms opóźnienia na styku TPI.
    > Czy możesz sprawdzić przy nieobciążonej neostradzie?

    Źle podpiąłeś swoją wypowiedź.
    U mnie jest dobrze (jak pisałem):
    Statystyka badania ping dla 193.110.122.196:
    Pakiety: Wysłane = 61, Odebrane = 61, Utracone = 0 (0% straty),
    Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
    Minimum = 21 ms, Maksimum = 57 ms, Czas średni = 35 ms
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Jak widać, średnio 35 ms.
    Mój ping do routera kat-ru2.neo.tpnet.pl przy nieobciążonej Neostadzie
    oscyluje w granicach 18 - 20 ms.
    Czyli 15 do 17 ms na resztę trasy, to by się zgadzało z tym, co pisałeś:
    > Nie powinno być więcej niż kilkanaście ms opóźnienia na styku TPI.

    > Tak się nie powinno dziać. Proszę o dokładniejsze info kiedy to było
    > (data, czas) a sprawdzę sytuację. Może być na priv.
    Natomiast, jeśli jesteś z działu TPI odpowiedzialnego za gry, to odezwij
    się albo na priv albo na grupie, bo jest pewien poważny problem z grami
    on-line na Neo, który rośnie, rośnie... A admini zapewne nawet nie zdają
    sobie sprawy z jego istnienia.

  • 125. Data: 2004-01-26 15:37:47
    Od: "Marek Iwanejko" <m...@h...tpi.pl>

    Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl> wrote:
    > Nastał nam piękny 26 styczeń 2004 roku,
    > kiedy to Marek Iwanejko posłał(a) w świat wiadomość
    > <bv39tb$5q4$1@atlantis.news.tpi.pl>

    > Źle podpiąłeś swoją wypowiedź.

    Odpowiedziałem hurtem na posta i zacytowanego posta.
    Ale źle zacytowałem - to fakt - sorry.

> [...]
    > oscyluje w granicach 18 - 20 ms.
    > Czyli 15 do 17 ms na resztę trasy, to by się zgadzało z tym, co pisałeś:

    Nie wiedziałem ile masz opóźnienia do routera dostępowego. A to co teraz
    napisałeś już wszystko wyjaśnia.

> [...]
    > się albo na priv albo na grupie, bo jest pewien poważny problem z grami
    > on-line na Neo, który rośnie, rośnie... A admini zapewne nawet nie zdają

    Na priva poproszę. Jak zobaczę co jest problemem to będę wiedział
    komu to przekazać.

    pozdr,
    m.

    --
    Usuń "hehe" z mojego adresu aby do mnie napisać.

  • 126. Data: 2004-01-26 17:45:45
    Od: f...@i...pl

    On 26 Jan 2004, januszek wrote:

    > Popatrz, musiałem przegapić kiedy wątek o POL-34 zjechał na przyłącza
    > telefoniczne abonenckie ;P

    a jaka to roznica ???
    to ten sam kabel miedziany.

    Wojtek

  • 127. Data: 2004-01-26 17:49:10
    Od: f...@i...pl

    On Mon, 26 Jan 2004, mlopaci wrote:
    > wyrzucic za granice. Najlepszy przyklad skutkow polityki TPSA masz na
    > stronie http://www.abradio.pl/pl.html - radia nie sa nadawane z Polski
    > tylko z Czech - bo z tamtad jest duzo taniej dotrzec do TPSA.

    Nie musisz mi tego mowic, ja o tym doskonale wiem.

    Wojtek

  • 128. Data: 2004-01-26 18:39:10
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>

    On Mon, 26 Jan 2004 18:45:45 +0100 I had a dream that f...@i...pl
    <f...@i...pl> wrote:
    > a jaka to roznica ???
    > to ten sam kabel miedziany.

    AFAIK MANy wykorzystują mało miedzi.

  • 129. Data: 2004-01-26 21:36:35
    Od: f...@i...pl

    On Mon, 26 Jan 2004, Grzegorz Janoszka wrote:

    > AFAIK MANy wykorzystują mało miedzi.

    Boze !!!!! przeciez mowa byla o kablach TPSA.

    jak dla mnie EOT.

    Wojtek

  • 130. Data: 2004-01-27 05:36:29
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    f...@i...pl napisał(a):

    > a jaka to roznica ???
    > to ten sam kabel miedziany.

    W ten sposób to możemy zaraz w tą dyskusję wciągnąć
    królową Jadwigę... ;P

    januszek