  • 131. Data: 2004-01-27 05:38:11
    Temat: Re: Prawda o POL-34
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    f...@i...pl napisał(a):

    > Boze !!!!! przeciez mowa byla o kablach TPSA.

    Sugerujesz, że problem leży w tym, że TPSA zamiast
    światłowodów stosuje miedziane magistrale?

    januszek

  • 132. Data: 2004-01-27 09:40:23
    Od: f...@i...pl

    On 27 Jan 2004, januszek wrote:

    > W ten sposób to możemy zaraz w tą dyskusję wciągnąć
    > królową Jadwigę... ;P

    No bo przeciea od niej sie wszystko zaczelo :)

    Wojtek

  • 133. Data: 2004-01-27 09:42:43
    Od: f...@i...pl

    > Sugerujesz, że problem leży w tym, że TPSA zamiast
    > światłowodów stosuje miedziane magistrale?

    Po jakiego grzyba wszystko przekrecasz ?
    Moze przejrzyj caly watek ponownie wtedy zobaczysz swoj blad.

    Wojtek

    Ps.
    1.byla mowa o tym, ze TPSA zbudowalo ZA SWOJE pieniadze infrastrukture
    2.infrsatruktura to takze kable
    3.kable wraz z ulozeniem w wielu przypadkach zostaly TPS'ie przekazane za
    darmo.
    4.te same kable transmituje telefonie co Neostrade (miedzy klientem a
    centrala)
    5.Przyznaj sie do swojego bledu.

  • 134. Data: 2004-01-27 10:12:20
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    f...@i...pl napisał(a):

> [...]
    > darmo.
    > 4.te same kable transmituje telefonie co Neostrade (miedzy klientem a

    Ok, to Twoj punkt widzenia. Moj wyglada tak:

    1. Byla mowa o laczach TPSA <> POL34.
    2. Za te lacza nie placily komitety obywatelskie.
    3. Krolowa Jadwiga ;P

    januszek

  • 135. Data: 2004-01-27 15:53:56
    Od: f...@i...pl

    > Ok, to Twoj punkt widzenia. Moj wyglada tak:
    >
    > 1. Byla mowa o laczach TPSA <> POL34.
    > 2. Za te lacza nie placily komitety obywatelskie.
    > 3. Krolowa Jadwiga ;P

    no widzisz, czyli ja mam o dwa argumenty wiecej :))

    Wojtek

  • 136. Data: 2004-01-28 05:48:19
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    f...@i...pl napisał(a):

    [...]

    > no widzisz, czyli ja mam o dwa argumenty wiecej :))

    I jedynie w ilosci Twych argumentów siła... ;)

    januszek