eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Prędkość po śladach hamowania
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 79

  • 31. Data: 2013-10-02 09:50:33
    Temat: Re: Prędkość po śladach hamowania
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 02 Oct 2013 00:28:05 +0200 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    >
    >
    >>>> Najpierw hamował normalnie a potem dopiero zablokował koła. Czyli
    >>>> jechać mógł i ponad setkę.
    >>>
    >>> To sie kloci z empiria. W sytuacjach wymagajacych gwaltownego
    >>> hamowania wiekszoc ludzi depcze z calej sily po hamplach.
    >>>
    >> Nieprawda.
    >> Nawet kiedys oglądałem jakies badania na ten temat i opis jakiegos
    >> systemu który miałby wzmaniac siłę hamowania własnie dlatego, ze ludzie
    >> w początkowej fazie hamują zbyt słabo.
    >
    > Awaryjnego hamowania ? To by ABSu nie wymyślano.

    To się nazwywa brake Assist albo asystent hamowania. I jest w autah z
    ABSem,



    --
    Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett


  • 32. Data: 2013-10-02 09:54:12
    Temat: Re: Prędkość po śladach hamowania
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 2 Oct 2013 07:49:38 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    >Zresztą właśnie dlatego, że kierowcy nie depczą wystarczająco
    > mocno wprowadzono asystenta hamowania

    Ale o wiele wczesniej wprowadzono ABS, bo deptali za mocno 8-)

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba


  • 35. Data: 2013-10-02 11:00:43
    Temat: Re: Prędkość po śladach hamowania
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail radoslawfl@spam_wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Powiedział bym że to już pokolenie wychowane na ABSie, nauczony
    > deptać do oporu i o to samo podejrzewa wszystkich innych.

    Mysle, ze to tez nie jest prawda.
    W sensie, ze pewnie i sie powinno, ale mało osób robi to prawidłowo.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."
    Marcin Szeffer: "Dziękuję. Wolę kaski na głowę."


  • 33. Data: 2013-10-02 11:00:43
    Temat: Re: Prędkość po śladach hamowania
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail d...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    >>Zresztą właśnie dlatego, że kierowcy nie depczą wystarczająco
    >> mocno wprowadzono asystenta hamowania
    >
    > Ale o wiele wczesniej wprowadzono ABS, bo deptali za mocno 8-)

    ROTFL...
    Wprowadzili, bo nie potrafili deptać z różna siła na poszczególne koła oraz
    nie potrafili kilkukrotnie w ciągu sekundy zmienić siły hamowania na
    poszczególne koło.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.
    A może nawet jeszcze gorsza." Benjamin Hoff


  • 34. Data: 2013-10-02 11:00:43
    Temat: Re: Prędkość po śladach hamowania
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail d...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    >> Dodatkowo, skoro ludzie hamują mocno, po co te systemy wspomagania siły
    >> hamowania?
    >
    > Pamiatej, ze te systemy sa dosc nowe, za to ABS jest w powszechnym uzyciu
    > od 25 lat albo i dluzej.
    >
    O czym to świadczy?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu
    1 godziny inaczej nie będziesz miał w nowym roku SEXU!!!"


  • 36. Data: 2013-10-02 11:00:44
    Temat: Re: Prędkość po śladach hamowania
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    >>>>> Najpierw hamował normalnie a potem dopiero zablokował koła.
    >>>>> Czyli jechać mógł i ponad setkę.
    >>>>
    >>>> To sie kloci z empiria. W sytuacjach wymagajacych gwaltownego
    >>>> hamowania wiekszoc ludzi depcze z calej sily po hamplach.
    >>>
    >>> Napisał na samym początku:
    >>> "Załóżmy że kierowca od razu wcisnął hamulec na maksa"
    >>
    >> Tak.
    >> Ja nie twierdziłem że nie napisał.
    >> Stwierdziłem tylko, ze to niezbyt dobre założenie.
    >
    > Ty jesteś RadoslawF albo Maciek?

    A co, na prywatnego maila wam sie wciąłem?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo
    jest uświadomoć sobie, że w gruncie rzeczy patrzymy na ich genitalia"


  • 37. Data: 2013-10-02 11:00:44
    Temat: Re: Prędkość po śladach hamowania
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    >>>> Najpierw hamował normalnie a potem dopiero zablokował koła.
    >>>> Czyli jechać mógł i ponad setkę.
    >>>
    >>> To sie kloci z empiria. W sytuacjach wymagajacych gwaltownego
    >>> hamowania wiekszoc ludzi depcze z calej sily po hamplach.
    >>>
    >> Nieprawda.
    >> Nawet kiedys oglądałem jakies badania na ten temat i opis jakiegos
    >> systemu który miałby wzmaniac siłę hamowania własnie dlatego, ze
    >> ludzie w początkowej fazie hamują zbyt słabo.
    >
    > Awaryjnego hamowania ?

    Tak, awaryjnego

    > To by ABSu nie wymyślano.

    Taki system współpracuje z ABS.
    O ABS tez kiedys czytałem, ze ludzie zbyt lekko hamują.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."
    Zbigniew Trzaskowski


  • 38. Data: 2013-10-02 11:34:25
    Temat: Re: Prędkość po śladach hamowania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 2 Oct 2013, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>
    >
    >>>> Najpierw hamował normalnie a potem dopiero zablokował koła.
    >>>> Czyli jechać mógł i ponad setkę.
    >>>
    >>> To sie kloci z empiria. W sytuacjach wymagajacych gwaltownego hamowania
    >>> wiekszoc ludzi depcze z calej sily po hamplach.
    >>
    >> Niestety nie, dlatego coraz częściej montuje się systemy wspomagania
    >> hamowania, które w krytycznej sytuacji mają zwiększyć ciśnienie w układzie
    >> hamulcowym.
    >> http://www.motofakty.pl/artykul/system-wspomagania-h
    amowania.html
    >
    > Przecież ten artykuł jest o hamowaniu z ABS.

    ...no i?
    Jasne, przeczytałeś go równie uważnie jak standardy dotyczące zasad
    formatowania postów w usenecie.

    Żebyś się nie przemęczył zacytuję:

    "Tymczasem „zwykły kierowca” zazwyczaj zaczyna hamować szybko, ale czyni
    to za słabo, niepotrzebnie wydłużając drogę hamowania"

    pzdr, Gotfryd


  • 39. Data: 2013-10-02 11:40:30
    Temat: Re: Prędkość po śladach hamowania
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 2 Oct 2013 09:00:43 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > ROTFL...
    > Wprowadzili, bo nie potrafili deptać z różna siła na poszczególne koła oraz
    > nie potrafili kilkukrotnie w ciągu sekundy zmienić siły hamowania na
    > poszczególne koło.

    ROFLuj sobie. Pewnie zaraz napiszesz, ze jak uczono hamowania pulsacyjnego,
    to tez po to, zeby "deptać z różna siła na poszczególne koła oraz w ciągu
    sekundy zmienić siłe hamowania na poszczególne koła".

    A ja myslalem, ze po to, zeby hamowac bez zrywania przyczepnosci i utraty
    sterownosci...

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba


  • 40. Data: 2013-10-02 12:54:12
    Temat: Re: Prędkość po śladach hamowania
    Od: tá´Ź

    ToMasz wrote:

    > Czy możecie mi pomóc w oszacowaniu prędkości samochodu seicento? Załóżmy
    > że kierowca od razu wcisnął hamulec na maksa, na suchym asfalcie, miał
    > dobre hamulce, opony, i zostawił ślady hamowania o długości 14 metrów? Z
    > jaką prędkością jechał przed hamowaniem?

    150 km/h, o ile miał hamulec energetyczny Łagiewki.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

strony : 1 ... 3 . [ 4 ] . 5 ... 8


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: