    From: d...@i...pl
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Problem z Raid 0
    Date: Sat, 30 May 2009 04:13:08 -0700 (PDT)

    Witam.

    W komputerze mam dwie macierze Raid 0.
    Podczas uruchamiania kompa, gdy kontroler szuka dyskow, pokazuje mi,
    ze znalazl, ale status macierzy jest "Offline". Co to znaczy?
    Macierz chodzila OK, ale z dnia na dzien wyskoczyl ten komunikat i nie
    mam dostepu do danych.
    Jednkze wchodzac w konfiguracje macierzy (Ctrl+F) gdy komp startuje,
    przy obydwu dyskach wyswietla mi sie infomacje, ze dyski funkcjonuja
    poprawnie, ale status macierzy jest Offline.

    Pozdrawiam, Piotr.