  • 1. Data: 2011-09-09 06:06:08
    Temat: Problem z pendrivem
    Od: Johnson <j...@m...pl>

    Wczoraj kupiłem sobie nowego pendrive - GoodDrive 2GB USB 2.0 Twister
    Retail (w komputronik.pl) i wydaje mi się że jest coś z nim nie tak.
    Tzn. można na niego przegrać/zgrać pliki, ale nie można uruchomić z
    niego żadnego pliku wykonywalnego. Każda próba uruchomienia dowolnego
    programu (.exe) kończy się wyświetleniem komunikatu o błędzie.
    Programy które uruchomiam są w wersji portable. Nie pomogło
    formatowanie pendrive. Nie jest to wina komputera gdyż inne pendrive
    działają bez zarzutu. Wirusów też żadnych nie znalazłem. System
    Windows XP.
    Jakieś pomysły z czym problem i co można by zrobić (poza zwrotem) ?

  • 2. Data: 2011-09-10 18:08:26
    Temat: Re: Problem z pendrivem
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Johnson" <j...@m...pl> wrote in message
    l.googlegroups.com...
    > Jakieś pomysły z czym problem i co można by zrobić (poza zwrotem) ?

    http://www.heise.de/software/download/h2testw/50539
    jezeli test przechodzi bez problemow to niezwykle malo prawdopodobne ze
    ma to jakis zwiazek ze sprzetem

    dodatkowo - zaszalej i podaj 'komunikat o bledzie' to moze cos wywrozymy