  • 1. Data: 2011-09-09 08:08:05
    Temat: słuchawki z mikrofonem
    Od: BQB <a...@a...com.invalid>

    Szukam słuchawek z mikrofonem, lepszych jakościowo od tych zwykłych
    dostępnych w sklepach po 25 zł.
    Do wydania mam 100-200 zł. Fajnie, jakby była możliwość odpięcia
    mikrofonu i używania jak zwykłych słuchawek.

  • 2. Data: 2011-09-09 09:54:27
    Temat: Re: słuchawki z mikrofonem
    Od: "Artur" <n...@s...pls>

    "BQB" <a...@a...com.invalid> wrote in message
    > Szukam słuchawek z mikrofonem, lepszych jakościowo od tych zwykłych
    > dostępnych w sklepach po 25 zł.
    > Do wydania mam 100-200 zł. Fajnie, jakby była możliwość odpięcia mikrofonu
    > i używania jak zwykłych słuchawek.

    Zaden ze mnie meloman wiec moge mowic tylko tyle, ze dzwiek _mi_ sie podoba
    lub nie. :)

    Znam dwa modele, ktore spelniaja Twoje kryteria, a dzwiek _mi_ sie podoba.
    Creative Fatality - cena ok. 120 - 150PLN
    Logitech (modelu nie pamietam, mialy logo THX), cena ok. 200PLN (pewnie za
    to logo) :)

    Oba wyroby mi przypadly do gustu.

  • 3. Data: 2011-09-09 21:10:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "BQB" j4ch4i$olq$...@n...task.gda.pl

    > Szukam słuchawek z mikrofonem, lepszych jakościowo od tych zwykłych dostępnych w
    sklepach po 25 zł.

    Drogo. Doskonałe douszne słuchawki (otwarte -- można słuchać
    z obu stron każdej słuchawki) można kupić za około 8 złotych
    w galeriach handlowych. :)

    No... Ale Ty chcesz z mikrofonem... To chyba tylko ;) zestaw
    mówiący głośno po BT w DojczeBanku... Ale zapewne nie jest
    to zestaw TopHiFi... TopHiFi po BT był w Biedronce za równe
    pół stówy złotówek... Ale słuchawki były na stałe, nie na
    jacku... Nokia (i Jabra też) ma na jacku, ale raczej za
    5 razy po pół stówy... ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'