    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Problem z pilotem
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Sun, 15 Jan 2017 21:55:27 +0100

    Taka ciekawostka - pilot od dekodera wiwa przestaje dzialac.
    Wyciagam baterie, wsadzam - dziala dobrze. Az w pewnym momencie znow
    przestaje. Wyciagniecie nie zawsze pomaga, trzeba czasem wyciagnac po
    raz drugi.

    Jak nie dziala, to na polach klawiatury nie pojawia sie napiecie, albo
    pojawia sie na jednej kolumnie a na pozostalych nie.

    Co to moze byc?
    Pierwsza mysl - zimny lut. Duzo lutow tam nie ma, rezonator
    przelutowalem, troche pomoglo - jakby latwiej sie odwiesza.
    Ale jesli zimny lut - to czemu nie pomaga stukanie, tylko trzeba
    baterie wyjac ?

    Wyglada mi to, jakby sie zawiesil i nie chcial juz ruszyc ... ale tam
    chyba prosty uklad hardwareowy, a nie program.
    No i czemu sie wiesza - rezonator uszkodzony ?

    Nowy kosztuje 15zl, ale sprawa mnie meczy :-)

    J.