  • 11. Data: 2009-05-02 17:46:18
    Temat: Re: Problem z uciążliwymi smsami z numeru 74949
    Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy>

    Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 2 maj (sobota),
    znalazłem donos TW *animka*,
    o treści cytowanej poniżej:

    > Do automatu ma wysłać maila?

    Czytanie ze zrozumieniem przychodzi Ci z trudnością?
    --
    Dlaczego tyle osób zarabia na ebookach?
    http://ebooki.zlotemysli.pl/wiskoler.php

  • 12. Data: 2009-05-03 07:21:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 2 May 2009 00:14:14 +0200, Chris wrote:
    >Dnia Thu, 30 Apr 2009 07:09:15 -0700 (PDT), w...@g...com
    >
    >Oczywiste, że kłamała!
    >Czy wierzysz, że operator nie wie komu ma zapłacić działkę za połączenia
    >Premium Rate?

    Operator wie, ale konsultanka niekoniecznie ma do tego dostep..

    >Wyślij do swojego operatora maila z żądaniem podania, do kogo należy ten
    >numer

    "Nie udzielamu informacji o abonentach" :-)

    J.