  • 41. Data: 2019-04-25 23:36:01
    Temat: Re: Problemy z Galaxy Fold
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-04-24 o 00:12, LordBluzg(R) pisze:

    > Ciekawe co by na to powiedział Piotr Palusiński :)

    On to chyba wyemigrował do Microsoftu?

    --
    animka

  • 42. Data: 2019-04-26 01:04:44
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-04-25 o 22:30, RadoslawF pisze:

    > Jak nie chcesz szaraka to kup kolorowe etui.
    > Wprowadzanie awaryjnych rozwiązań tylko po to by się wyróżnić
    > jest kretynizmem i inżynierską kompromitacją.
    > I poczytaj o problemach składanego telefonu, jeszcze dzień czy
    > dwa dni temu miejscowi techniczni analfabeci twierdzili że to
    > niemożliwe aby był zły.
    >
    > https://www.chip.pl/2019/04/z-jakiego-powodu-galaxy-
    fold-okazal-sie-porazka/

    > Pozdrawiam

    Całkowicie się z Tobą zgadzam.

    Uważam, że sam pomysł jest dobry i ma szansę naprawdę zrewolucjonizować
    rynek (choćby w najmniejszym stopniu), jeśli urządzenia prototypowe
    zostaną dopracowane. Być może rozwiązanie Samsunga dopracuje i
    przechwyci Apple. Czasem się w przeszłości tak zdarzało. To, co
    konkurencja zepsuła, poprawiało i wydawało Apple (już nawet nie wnikam w
    wojenki nt. tego kto pierwszy coś wprowadził bo to drażliwy temat).

    Przydałby się po prostu taki "tabletofon" w nowej formie, zaproponowanej
    przez Samsunga (tylko bardziej dopracowanej). Fajnie jest mieć telefon,
    który mieści się w kieszeni i rozkłada się do rozmiarów małego tabletu,
    nie będąc przy tym nie wiadomo jak wielką "krową". Masz telefon i tablet
    w jednym. Jest to całkiem praktycznie bo w sumie masz jedno urządzenie
    mniej do zabrania w np. podróż.

    Szkoda, że to nie wypaliło. HTC mogło coś takiego wprowadzić i wydać już
    dobrze dopracowane. Myślę, że poprawiło by to reputację tej firmy.
    Kiedyś był duży hype na smartfony tego producenta.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 43. Data: 2019-04-26 01:07:36
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-04-25 o 23:33, Animka pisze:

    > Co to za aplikacja Dysk (taka raczej trtójkątna) w aplikacjach-pamięć
    > używana?
    > Wyłączam to, ale nie wiem czy dobrze robię. Jak to jakis dysk w chmurze
    > na Google to źle nie robię, że wyłączam.

    Jeśli mówisz o ikonce podobnej do tej poniżej to w sumie źle nie robisz
    i jak nie używasz w ogóle dysku Google to w sumie jest zbędna ^^

    `+s+------.
    `ossso-------
    .ssssss+-------`
    -ssssss+` .------`
    :ssssss+ .------`
    /ssssss/ .------.
    /ssssssoooooooooooooo:
    :sssssooooooooooooo:
    -sssooooooooooooo-
    ````````````````

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 44. Data: 2019-04-26 09:27:36
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 26 Apr 2019 01:04:44 +0200, Filip454
    <f...@g...com> wrote:
    > Szkoda, że to nie wypaliło. HTC mogło coś takiego wprowadzić i
    > wydać już
    > dobrze dopracowane. Myślę, że poprawiło by to reputację tej firmy.
    > Kiedyś był duży hype na smartfony tego producenta.

    Jest już pewne i dopracowane rozwiązanie:
    https://youtu.be/jpdR-bdV08c

    --
    Marek

  • 45. Data: 2019-04-26 14:08:36
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-04-26 o 09:27, Marek pisze:

    > Jest już pewne i dopracowane rozwiązanie:

    Ale oferuje nie jeden rozkładany duży ekran tylko dwa małe
    ekrany obok siebie. Zdaje się że nie na to liczyli czekający na
    Galaxy Fold.

    Pozdrawiam

  • 46. Data: 2019-04-26 17:12:12
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 26 Apr 2019 14:08:36 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:
    > Ale oferuje nie jeden rozkładany duży ekran tylko dwa małe
    > ekrany obok siebie. Zdaje się że nie na to liczyli czekający na
    > Galaxy Fold.

    A w ogóle są jacyś czekający którzy są gotowi za niego zapłacić?
    Moim zdaniem są tylko tacy co oczekują ale za darmo albo za 1/3
    proponowanej ceny.

    --
    Marek

  • 47. Data: 2019-04-26 18:27:31
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-04-26 o 17:12, Marek pisze:

    > A w ogóle są jacyś czekający którzy są gotowi za niego zapłacić? Moim
    > zdaniem są tylko tacy co oczekują ale za darmo albo za 1/3 proponowanej
    > ceny.

    Jedną trzecią ceny może nie, ale Fold na pewno powinien być tańszy. To
    rewolucja, ale bez przesady ^^ Wydaje mi się, że nawet Apple się tak
    wysoko nie ceni w przypadku swoich smartfonów/tabletów (nie wliczam
    tutaj sprzętu o lepszych bebechach niż Fold).

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 48. Data: 2019-04-26 21:02:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-04-26 o 18:27, Filip454 pisze:

> [...]
    > wysoko nie ceni w przypadku swoich smartfonów/tabletów (nie wliczam
    > tutaj sprzętu o lepszych bebechach niż Fold).

    Czyli wiemy że u nas takich niema. No ale jest jeszcze sporo bogatszych
    państw z bogatszymi użytkownikami. :-)
    A co do Appla to poczekaj aż oni z zaskoczenia pokażą swojego
    "rozkładaka" gwarantuje że cena też będzie zaskakująca.

    Pozdrawiam

  • 49. Data: 2019-04-27 01:05:53
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-04-26 o 21:02, RadoslawF pisze:

> [...]
    > A co do Appla to poczekaj aż oni z zaskoczenia pokażą swojego
    > "rozkładaka" gwarantuje że cena też będzie zaskakująca.

    Wydaje mi się, że Polacy są narodem, który lubi kupować już dopracowane
    produkty - wtedy taka cena byłaby całkiem usprawiedliwiona. W sumie nie
    tylko Polacy nie kupują pierwszych wersji stosunkowo nowych rozwiązań. W
    USA, z tego co widzę na forach, użytkownicy często przeglądają na oczy i
    przestają kupować pierwsze wersje bubli.

    Jeśli to będzie dopracowany produkt, to spokojnie można na niego wydać
    maksymalnie 5000 zł lub nieco ponad tę kwotę (cena premierowa iPhone'a XS).

    Po prostu w tej cenie i w takim stanie w jakim jest Fold, kompletnie się
    on (moim osobistym zdaniem) nie opłaca.

    Byłbym gotów zapłacić dużą kwotę, ale za urządzenie mało awaryjne, a nie
    takie jak Fold, który jest bardzo awaryjny (z tego co czytam i widzę na
    różnych stronach) ^^

    Z tym, że jak na razie styka mi combo: mój stacjonarny pecet + dobry
    smartfon. Tablety to moim zdaniem nieco martwy rynek, a Fold miał szanse
    na spopularyzowanie tego połączenia tabletu i smartfona.

    Myślę, że Apple wyceni swoje urządzenie na maksymalnie 6-7/8 tysięcy
    złotych (jeśli coś podobnego zaprojektuje).

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 50. Data: 2019-04-27 04:36:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-04-27 o 01:05, Filip454 pisze:

> [...]
    > USA, z tego co widzę na forach, użytkownicy często przeglądają na oczy i
    > przestają kupować pierwsze wersje bubli.

    Pierwsi na oczy potrafią przejrzeć biedni. A tacy są nawet w bogatych
    stanach.

    > Jeśli to będzie dopracowany produkt, to spokojnie można na niego wydać
    > maksymalnie 5000 zł lub nieco ponad tę kwotę (cena premierowa iPhone'a XS).

    Moja definicja ile można wydać na telefon brzmi: ile możesz sobie
    pozwolić podziel przez dwa. Bo telefon łatwo zgubić, łatwo okraść
    i łatwo zepsuć czy rozbić. Jak masz kasę na kolejny to zdecydowanie
    mniej żal straty.

    > Po prostu w tej cenie i w takim stanie w jakim jest Fold, kompletnie się
    > on (moim osobistym zdaniem) nie opłaca.

    Ten to się nie opłaca i za 500zł skoro po kilku dniach pada.

    > Byłbym gotów zapłacić dużą kwotę, ale za urządzenie mało awaryjne, a nie
    > takie jak Fold, który jest bardzo awaryjny (z tego co czytam i widzę na
    > różnych stronach) ^^

    Wszystko z zawiasem będzie mocno awaryjne przynajmniej do czasu
    wynalezienie jakiejś kosmicznej technologi. A kiedy będziemy
    mieć pewność że tą technologię wdrożono do produkcji?
    Jak u napalonych bogaczy taki telefon wytrzyma dwa lata.
    A te z klapką kiedyś tyle nie wytrzymywały.

    > Z tym, że jak na razie styka mi combo: mój stacjonarny pecet + dobry
    > smartfon. Tablety to moim zdaniem nieco martwy rynek, a Fold miał szanse
    > na spopularyzowanie tego połączenia tabletu i smartfona.

    Kwestia potrzeb. Tablet to nawet mam, używam, wręcz potrzebuje.
    Ale nie potrzebuje go na co dzień nosić ze sobą. Leży w domu.
    Więc nie podniecam się składakami.

    > Myślę, że Apple wyceni swoje urządzenie na maksymalnie 6-7/8 tysięcy
    > złotych (jeśli coś podobnego zaprojektuje).

    Bez żartów sześć tysięcy siedemset zł to kosztuje najdroższy mam
    nadzieję iPhone Xs, poprawka iPhone Xs Max kosztuje siedem dwieście.
    Czyli składanego wycenią od dziesięć siedemset do czternaście
    czterysta. Pod warunkiem że ekolodzy nie ograniczą produkcji
    i ceny wszystkiego z baterią poszybują w kosmos.