  • 71. Data: 2019-05-03 19:23:46
    Temat: Re: Problemy z Galaxy Fold
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2019-04-21 o 17:00, Marek pisze:
    > Jak się podoba ten telefon? Choć osobiście bardziej podoba mi się Mate
    > X, taki bardziej prosty i plastikowy.  Moim zdaniem jeśli uszkodzonych
    > ekranów  w Fold nie będą wymieniać za darmo to czarno to widzę. Co
    > będzie jak przy składaniu dostanie się jakiś  kamyk? Magnesy zatrzaskują
    > boki całkiem solidnie. Żywotność ekranu dla przeciętnego usera określam
    > na tydzień (aż do zatrzaśnięcia twardego paprocha).
    > Zawiasy podobno też nieźle wciągają brudy pod ekran (przypadek gości z
    > sewrisu Verge z plasteliną
    > https://www.theverge.com/platform/amp/2019/4/17/1841
    1510/samsung-galaxy-fold-broken-screen-debris-dust-h
    inge-flexible-bulge)

    > Podsumowując - telefon fajny ale za max 200 $ a nie 2000. No chyba że w
    > cenie dożywotnia wymiana ekranu.

    niezbyt rozumiem logiki tego urządzenia

    --
    @foe_pl

  • 72. Data: 2019-05-04 13:18:44
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 3 May 2019 19:23:46 +0200, the_foe <t...@c...pl>
    wrote:
    > niezbyt rozumiem logiki tego urządzenia

    A co nielogicznego jest w realizacji marzenia milionów by mieć duży
    ekran w małym urządzeniu mieszczącym się w kieszeni?

    --
    Marek

  • 73. Data: 2019-05-04 17:31:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-05-04 o 13:18, Marek pisze:

    > A co nielogicznego jest w realizacji marzenia milionów by mieć duży
    > ekran w małym urządzeniu mieszczącym się w kieszeni?

    Brak odpowiednich środków technicznych.
    No ale zawsze możesz marzących o lotach kosmicznych wystrzelić w beczce
    na orbitę. W końcu to nic nielogicznego. Prawda?

    Pozdrawiam

  • 74. Data: 2019-05-04 20:05:42
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 4 May 2019 17:31:28 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:
    > Brak odpowiednich środków technicznych.

    Jak najbardziej są. Telefon istnieje.

    --
    Marek

  • 75. Data: 2019-05-04 21:12:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-05-04 o 20:05, Marek pisze:

    > Jak najbardziej są. Telefon istnieje.

    I uważasz ze to wystarczy?
    Brak istnienia poprawnie działających zaginanych ekranów nie przeszkadza?

    Pozdrawiam

  • 76. Data: 2019-05-04 21:49:48
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 4 May 2019 21:12:27 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:
    > I uważasz ze to wystarczy?
    > Brak istnienia poprawnie działających zaginanych ekranów nie
    > przeszkadza?

    Byłeś w śpiączce czy w więźniu? Ekrany są i wszystkie działają
    poprawnie, tj. zgodnie z tym co można oczekiwać od delikatnej
    zginanej "folii".
    I tutaj jest sedno, bo jedyny ich problem to nie to, że "nie
    działają" tylko to, że są za drogie. Taki ekran powinien kosztować
    grosze, być dostępny w każdym kiosku a jego wymiana powinna nie być
    trudniejsza od wymiany 35mm filmu w aparacie anologowym.

    --
    Marek

  • 77. Data: 2019-05-05 00:22:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-05-04 o 21:49, Marek pisze:

> [...]
    > grosze, być dostępny w każdym kiosku a jego wymiana powinna nie być
    > trudniejsza od wymiany 35mm filmu w aparacie anologowym.

    Nie ma jeszcze takich ekranów w sprzedaży a te które są w laboratoriach
    i urządzeniach testowym nie wiadomo czy są "poprawnie działający".
    no jeden prawie był ale się okazało że jednak nie działa tak jak
    powinien i firma wycofała premierę urządzenia.
    A w twojej rzeczywistości ile milionów Galaxy Fold sprzedano?

    Pozdrawiam

  • 78. Data: 2019-05-05 04:46:08
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-05 o 00:22, RadoslawF pisze:

> [...]
    > powinien i firma wycofała premierę urządzenia.
    > A w twojej rzeczywistości ile milionów Galaxy Fold sprzedano?

    Już jest lepsza alternatywa - obczajcie sobie Royole FlexPai. Podobno
    nieźle się sprzedaje.

    https://www.gizchina.com/2019/04/28/royole-flexpai-t
    he-worlds-first-foldable-phone-hit-the-market-and-so
    ld-out-swiftly/

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 79. Data: 2019-05-05 12:16:29
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 27 Apr 2019 14:29:04 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:

    >I chyba jednak niektórzy dają.

    Dają, aczkolwiek czytałem ostatnio że Apple notuje spadek sprzedaży
    nowych telefonów.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 80. Data: 2019-05-05 14:44:09
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-05-05 o 04:46, Filip454 pisze:

> [...]
    > nieźle się sprzedaje.
    >
    > https://www.gizchina.com/2019/04/28/royole-flexpai-t
    he-worlds-first-foldable-phone-hit-the-market-and-so

    https://www.spidersweb.pl/2019/01/royole-flexpai-zgi
    nany-smartfon.html
    Prototyp dostał recenzję taką że o nim zapomniałem.
    I teraz pytanie czy na pewno to produkują? I czy ktoś spoza Azji
    może to potwierdzić?