  • 11. Data: 2016-09-21 21:12:11
    Temat: Re: Problemy z samochodem 4WD na przeglądzie technicznym
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-09-21 o 20:55, yabba pisze:

    > A po czym miałby się zorientować? Jeśli był to popularny samochód
    > osobowy, to widoczna różnica pomiędzy wersjami 2WD a 4 WD może być tylko
    > w znaczku na tylnej klapie.

    I przełączniku w kabinie.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2016-09-21 21:16:59
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    atm w

    > Baaa, moglby byc nawet plan minimum w postaci kartki "informujacej o
    > poinformowaniu" diagnosty o 4WD jak to z kolei ma miejsce w przypadku
    > RTG i "ciezarowek".

    To, że baba ma "brzuch" to widać...

    > Zreszta, sam powienien do tego dojsc,

    Diagnosta? Wybacz, ale porównanie technika RTG do technika 4WD jest troche
    nie na miejscu -- ten drugi nie musi, ale najczęściej jest debilem... Ten
    pierwszy ma jakąś odpowiedzialność...

    > sporo osob nie ma pojecia i nie musi miec czy ma CR, DPF, dwumase czy w/w 4WD.

    I to jest święta prawda, Lacetti przegląd ma co rok i co rok mi mówili, że
    opony tnie, i w tym roku nie powiedzieli... a nic nie zmieniłem...

    W Lancerze puscili, mimo, ze amor prawy przód nie działał -- dobrze
    wiedzieli, że skoro nie cieknie to se mogą...Ale sam czułem że cos nie
    teges...

    --
    'Tom N'

  • 13. Data: 2016-09-21 21:17:58
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> napisał w wiadomości

    > Tak. Mają wózki z rolkami, które podkładają pod koła osi niemierzonej.

    Oj chyba nie. Nie było żadnych zmian w rolkowni. Dokupili jakąś opcję i
    być może coś modernizowali, ale wewnątrz sprżętu.

    Nie wiem czy przypadkiem nie kręcą przeciwnie kołem nie mierzonym.
    Sprawdzę w grudniu.

    Ja widziałem takie coś:

    http://motofocus.pl/media/_old/artdodatki/1201022265
    47962539952ef.pdf

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 14. Data: 2016-09-21 21:24:51
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > I przełączniku w kabinie.

    Jak jest co przełączać. Są napędy 4WD, w których kierowca nie ma nic do
    przełączania.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 15. Data: 2016-09-21 21:29:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    007 wrote:

    > masti to przygłup

    ty z gatunku tych co nie zauważą ironii jak ci dupy nie odgryzie?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 16. Data: 2016-09-21 23:06:02
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-09-21 o 21:24, yabba pisze:

    > Jak jest co przełączać. Są napędy 4WD, w których kierowca nie ma nic do
    > przełączania.

    Dzięki wszystkim za przestrogi.
    W mordę trzeba się jeszcze za diagnostę szkolić bo nie wiadomo na kogo
    się trafi :-)

  • 17. Data: 2016-09-22 08:24:33
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 21.09.2016 o 21:16, 007 pisze:
    > atm w

    > To, że baba ma "brzuch" to widać...

    Dzięki Ci, że jesteś tu z nami i dzielisz się swoją wiedzą. Dzięki Tobie
    życie staje się prostsze, bardziej podobne to Twojej osobowości.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 18. Data: 2016-09-22 09:36:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    valid...

    >Znaczy pan ze stacji wsiadł do samochodu i nie zorientował się, ze ma
    >do czynienia z 4WD?

    Niby specjalista - ale bo to widac ?

    >Co do złomu - to nie o to chodzi - chodzi o sprzęgiełka układu
    >międzyosiowego - przy sprawdzaniu hamulców kręcone są koła jednej
    >osi...

    A potem sie wlacza haldex czy torsen i auto z rolek wyjezdza :-)

    J.

  • 19. Data: 2016-09-22 11:05:03
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    W dniu środa, 21 września 2016 20:45:16 UTC+2 użytkownik Irek.N. napisał:

> [...]
    > być może coś modernizowali, ale wewnątrz sprżętu.
    >
    > Nie wiem czy przypadkiem nie kręcą przeciwnie kołem nie mierzonym.

    W niektórych stacja maja funkcje kręcenia kołami w przeciwnych kierunkach
    na jednej osi. Dalej problem, bo ja np mam szperę w dyfrze, więc słuchając
    głosów niezadowolenia i utyskiwania panów diagnostów wjeżdzam na dodatkowe
    rolki.

    --
    Pozdr.
    Jimiasty

  • 20. Data: 2016-09-22 18:58:52
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Ciebie? Zabrał DR, wsiadł w samochód, naciskał cos na pilocie do swojego
    > sprzetu, zepsuł Ci samochód i Ty za to (oprócz badania) zapłaciłeś?

    No co zrobić, nie do udowodnienia. Łącznik kątowy padł niecały tydzień
    po tym badaniu. Mechanik powiedział, że został ukręcony wieloklin.

    Miłego.
    Irek.N.