  • 1. Data: 2009-06-03 11:30:48
    Temat: Procesory do laptopa
    Od: "Adax" <m...@o...pl>

    Witam!
    B. proszę profesjonalistów o naprowadzenie na procesor do notebooka. Chciałbym
    poznać różnicę pomiędzy Intelami: P9300, P9400 SP9300, SP9400.

    Słyszałem, że opłaca się pójść w serię SP, która ponoć jest oszczędniejsza, ale
    jak to naprawdę jest? Porównanie na str. Intela jest chyba tylko dla
    wtajemniczonych -strasznie dużo danych :) Pomóżcie, proszę.

  • 2. Data: 2009-06-03 17:39:43
    Temat: Re: Procesory do laptopa
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 03-06-2009 o 13:30 Adax napisał na pl.comp.pecet:

    > Chciałbym
    > poznać różnicę pomiędzy Intelami: P9300, P9400 SP9300, SP9400.

    Wygląda na to, że P9300 i SP9300 to ten sam procesor, tak samo P9400 i
    SP9400. Co więcej,
    czegoś takiego jak P9300,P9400 na stronie Intela nie ma. Prawdopodobnie
    seria Sx od P różni się podstawką.

> [...]
    > jak to naprawdę jest? Porównanie na str. Intela jest chyba tylko dla
    > wtajemniczonych -strasznie dużo danych :) Pomóżcie, proszę.

    Ale dlaczego?, strona jest całkiem czytelna:
    http://www.intel.com/cd/products/services/emea/eng/p
    rocessors/core2duo/mobile/405426.htm

    Oba procesory mają TDP na poziomie 25W (im mniej tym lepiej), a różnią się
    częstotliwością
    (im więcej tym lepiej).
    SP9300 2.26 GHz
    SP9400 2.40 GHz
    To bardzo wydajne i oszczędne procesory.

    Wiesław
    Opera Mail