  • 21. Data: 2016-05-11 15:18:18
    Temat: Re: Producent dysków SSD
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 11 May 2016 08:52:56 +0200, Chris napisał(a):

> [...]
    no-ip.info...

    > Gwarancja ?

    Producenta na bazie numeru seryjnego.

    [ Nadzieja to najgorsze skurwysyństwo jakie wyszło z puszki Pandory. ]
    [ (S. King) ]

  • 22. Data: 2016-05-11 15:23:36
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-11 o 15:18, Przemysław Ryk pisze:

    no-ip.info...

    > Producenta na bazie numeru seryjnego.

    Z ciekawości gdzie bo Samsung o ile wiem nie ma realizacji gwarancji dla
    end-usera, chyba że czegoś nie wiem a chętnie się dowiem.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 23. Data: 2016-05-11 17:18:33
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 11 May 2016 15:23:36 +0200, Chris napisał(a):

    > Z ciekawości gdzie bo Samsung o ile wiem nie ma realizacji gwarancji dla
    > end-usera, chyba że czegoś nie wiem a chętnie się dowiem.

    Opieram się na informacjach od sprzedawcy - a nie mam powodów, żeby im nie
    wierzyć. Chcesz, to Ci dam namiar na priv na człowieka i sam się wypytasz co
    i jak.

    [ Dopóki lakier na paznokciach nie wysechł, kobieta jest bezbronna. ]
    [ (Burt Reynolds) ]

  • 24. Data: 2016-05-12 20:08:52
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    > Dobre i niezawodne dyski:
    >
    > https://www.sandisk.com/home/ssd/ssd-plus
    >
    > Ceny i sklepu poszukaj sobie sam :)

    Chyba taki właśnie kupię. :)

  • 25. Data: 2016-05-16 08:11:01
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-11 o 17:18, Przemysław Ryk pisze:

    > Opieram się na informacjach od sprzedawcy - a nie mam powodów, żeby im nie
    > wierzyć. Chcesz, to Ci dam namiar na priv na człowieka i sam się wypytasz co
    > i jak.

    Wiesz że siedzę w dystrybucji i nie znam takiego czegoś jak serwis
    samsunga jeśli chodzi o dyski SSD.
    Dyski talerzowe można do Seagate, Telefony to Regeresis, ale SSD ? nie
    kojarzę to się pytam. Dowiedz się dla siebie żebyś nie sprzedał a potem
    miał z tym problem.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 26. Data: 2016-05-22 11:00:13
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "qwerty" napisał w wiadomości grup
    > Chyba taki właśnie kupię. :)

    Kupiłem i szału nie ma. System uruchamia się 20 sek (podczas animacji podczas
    bootowania win7 dysk nie pracuje). Czasy uruchamiania porównywalne jak WDC
    Black.

  • 27. Data: 2016-05-23 09:01:49
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-22 o 11:00, qwerty pisze:
    > Użytkownik "qwerty" napisał w wiadomości grup
    >
    > Kupiłem i szału nie ma. System uruchamia się 20 sek (podczas animacji
    > podczas bootowania win7 dysk nie pracuje). Czasy uruchamiania
    > porównywalne jak WDC Black.

    A jaki masz kontroler na płycie .. bo to też jest ważne.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 28. Data: 2016-05-23 19:57:22
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    > A jaki masz kontroler na płycie .. bo to też jest ważne.

    Mostek północny to GL960. Wiem, że nie jest super wydajny, ale dysk swoim czasem
    dostępu powinien mimo wszystko dać większego "kopa".

  • 29. Data: 2016-05-23 21:53:18
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 22 May 2016 11:00:13 +0200
    doszła do mnie wiadomość <nhrsev$npd$1@usenet.news.interia.pl>
    od "qwerty" <q...@p...fm> :
> [...]
    >bootowania win7 dysk nie pracuje). Czasy uruchamiania porównywalne jak WDC

    Czas mierzyłeś na oko albo masz obsrywacza w systemie:
    https://blogs.technet.microsoft.com/mniehaus/2012/09
    /13/using-the-windows-performance-toolkit/
    --
    Całujmy wszyscy dupę Henryka.
    http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546

  • 30. Data: 2016-05-25 17:15:34
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Olaf Frikiov Skiorvensen" napisał w wiadomości grup
    com...
    > Czas mierzyłeś na oko albo masz obsrywacza w systemie:
    > https://blogs.technet.microsoft.com/mniehaus/2012/09
    /13/using-the-windows-performance-toolkit/

    Stoperem.

    Gdzie można pobrać Windows Assessment and Deployment Kit dla win 7?
    Zresztą firefox też uruchamia się 2 sek.