  • 1. Data: 2011-01-01 18:49:50
    Temat: Profil z tworzywa, przejrzysty
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Ktoś podpowie gdzie szukać profilu z tworzywa mlecznego, przejrzystego.
    Takie jak to:
    http://i587.photobucket.com/albums/ss315/profiled/pr
    ofil_miniled/Miniled1.jpg

    W postaci najlepiej ceownika lub płaskownika. Szerokość max 25-30 mm.
    Długość 2000 mm.
    To ma być do oświetlenia taśmą LED.

    Nie można kupić samych szybek, tych ze zdjęcia.
    Ostatecznie ciąć płytę pleksi lub coś podobnego. Ale chcę tego uniknąć. Dużo
    pracy z wykończeniem krawędzi. I potrzebuję tyko 8 odcinków po 2000 mm.

    Robert

  • 2. Data: 2011-01-01 20:08:07
    Temat: Re: Profil z tworzywa, przejrzysty
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ostatecznie ciąć płytę pleksi lub coś podobnego. Ale chcę tego uniknąć.
    > Dużo pracy z wykończeniem krawędzi. I potrzebuję tyko 8 odcinków po 2000

    Znajdź firmę zajmującą się reklamą.
    Oni mają takie same, albo bardzo podobne.

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 3. Data: 2011-01-01 20:55:05
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Jan 1, 7:49 pm, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:
    Dwa metry to nieduzo, ale byc moze firmy ekstrudujace silikon dalyby
    rade przy sensownej cenie.
    Konrad

  • 4. Data: 2011-01-01 20:58:29
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Tabaczyński"

    > Znajdź firmę zajmującą się reklamą.
    > Oni mają takie same, albo bardzo podobne.

    Takie wąskie? Wkładają w kasetony płyty z tworzywa.
    Nic nie mogę wyguglać.
    Może w poniedziałek jak będę dzwonił do firm to coś podpowiedzą.

    Robert

  • 5. Data: 2011-01-01 22:48:20
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    >Użytkownik "Konrad Anikiel"

    >Dwa metry to nieduzo, ale byc moze firmy ekstrudujace silikon dalyby
    >rade przy sensownej cenie.

    16 m potrzebuję. Chodzi tu o cenę. Mogę kupić za 400 zł profile z szybkami.
    A chcę taniej. Bo profil mi nie potrzebny. Tylko osłona.
    Jeszcze zobaczę płyty z poliwęglanu trapezowe. Bo ten ceownik mogę mieć
    rozwarty.
    Nie wiem jak się to tnie. I jaką gęstą falę ma ta płyta.

    Robert

  • 6. Data: 2011-01-02 03:44:00
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]

    > pracy z wykończeniem krawędzi. I potrzebuję tyko 8 odcinków po 2000 mm.

    Zalej taśmę silikonem ze sklepu.