  • 1. Data: 2011-01-04 06:42:30
    Temat: Norma na siatkę ogrodzeniową
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Może mi ktoś podać specyfikacje dla siatki ogrodzeniowej plecionej
    według, normy PN-EN 10223-5:2002?

  • 2. Data: 2011-01-04 09:38:25
    Temat: Re: Norma na siatkę ogrodzeniową
    Od: ______ <...@...cd>

    W dniu 04-01-2011 07:42, PesTYcyD pisze:

    > Może mi ktoś podać specyfikacje dla siatki ogrodzeniowej plecionej
    > według, normy PN-EN 10223-5:2002?

    Tutaj znajdziesz normę:

    http://tinyurl.com/3xxjbdy

    ale to tak "średnio" legalnie ;)

  • 3. Data: 2011-01-04 12:37:58
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2011-01-04 10:38, ______ pisze:

    > Tutaj znajdziesz normę:
    >
    > http://tinyurl.com/3xxjbdy
    >
    > ale to tak "średnio" legalnie ;)

    Na googlu i torrentach już szukałem. Nie pytałbym gdybym tego nie
    zrobił.. na tej rosyjskiej stronie nie mam opcji na ściągnięcie tego pdf.

  • 4. Data: 2011-01-04 14:06:40
    Od: ______ <...@...cd>

    W dniu 04-01-2011 13:37, PesTYcyD pisze:

    > Na googlu i torrentach już szukałem. Nie pytałbym gdybym tego nie
    > zrobił.. na tej rosyjskiej stronie nie mam opcji na ściągnięcie tego pdf.

    Pobierz cały plik on zawiera 155 norm, w tym tą która Cię interesuje.

  • 5. Data: 2011-01-05 08:33:47
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2011-01-04 15:06, ______ pisze:

    > Pobierz cały plik on zawiera 155 norm, w tym tą która Cię interesuje.

    No ale jak ja mam to pobrać nic nie kumam z tej strony, wszystko jest w
    cyrylicy. Nie widzę żadnego linka download czy czegoś w tym stylu.

  • 6. Data: 2011-01-05 09:01:18

    W dniu 05-01-2011 09:33, PesTYcyD pisze:

    > No ale jak ja mam to pobrać nic nie kumam z tej strony, wszystko jest w
    > cyrylicy. Nie widzę żadnego linka download czy czegoś w tym stylu.

    Poszło na priv.