  • 1. Data: 2010-12-26 21:58:23
    Temat: Przezroczysta rura fi 350
    Od: "CRAY" <c...@w...pl>

    Witam,

    Poszukuje przezroczystej rury fi 350 mm i długości ok 1 m do transportu
    pneumatycznego. Znalazłem węże z PCV, które najprawdopodobniej wykorzystam,
    ale wołałbym użyć rury ze względu na sztywność. Może ktoś podpowie gdzie
    znaleźć odpowiedni element w rozsądnych pieniądzach? Czy jest możliwe
    wykonanie takiej rury z poliweglanu poprzez podgrzewanie np. opalarka tak,
    aby miękki materiał owinął się na okrągłym rdzeniu?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-12-27 01:19:39
    Temat: Re: Przezroczysta rura fi 350
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]

    > wykonanie takiej rury z poliweglanu poprzez podgrzewanie np. opalarka tak,

    > aby miękki materiał owinął się na okrągłym rdzeniu?

    Nie polubisz mnie. W rozsądnych pieniadzach nie kupisz. Chociaz to zalezy od
    tego czy na przyklad jestes bardzo bogaty. Zwinąc samemu nie dasz rady.

  • 3. Data: 2010-12-27 22:33:10
    Od: Wieslaw Bicz <o...@o...pl>

    http://akces.sklep.pl/pl/Rura_z_PLEXI_PMMA__371.html