  • 1. Data: 2010-12-25 19:22:09
    Temat: Jaka antena i ruter
    Od: Radek <p...@w...pl>

    Poniewaz nie ma telefonu , pobieram internet od ojca którego dom po
    linii prostej to ok 300 m . Teraz coś zaczeło sie psuć to znaczy u taty
    na dachu miałem antenę kierunkową tata ma neostradę 2G , u siebie tez
    antena kierunkowa i dość długi kabel antenowy ok 10 m do rutera , Teraz
    wymieniono mi na antenę "okulna" czy jakoś tak ale jest gorzej jak
    powinienem rozwiązac ten problem aby w miare szybko to chodziło ?
    Pozdrawia

  • 2. Data: 2010-12-25 23:11:58
    Temat: Re: Jaka antena i ruter
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]

    > wymieniono mi na antenę "okulna" czy jakoś tak ale jest gorzej jak

    > powinienem rozwiązac ten problem aby w miare szybko to chodziło ?

    Wróć do anteny kierunkowej.

  • 3. Data: 2010-12-29 15:08:28
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-12-25 20:22, Radek pisze:
    > antena kierunkowa i dość długi kabel antenowy ok 10 m do rutera

    Z tego co wiem, to dość dużo, kabel antenowy musi być dobrej jakości
    przy tej długości. O szczeóły pytaj speców-oni mi to powiedzieli.