  • 151. Data: 2014-11-14 11:58:35
    Temat: Re: Projekt 30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > To nie jest przeszkoda - można było przenieść interes w inne miejsce i
    > dalej obsługiwać klientów.

    inne miejsce to inny biznes. Widać, żeś teoretyk

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 152. Data: 2014-11-14 12:02:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-14 11:58, masti pisze:

    > inne miejsce to inny biznes. Widać, żeś teoretyk

    No nie, bo akurat Maciek podał od capy przykład cateringu, czyli
    obsługuje klientów na ich terenie. Brak dojazdu nie powoduje braku
    możliwości przeniesienia się z interesem gdzieś indziej.

    --
    Liwiusz

  • 153. Data: 2014-11-14 12:07:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > No nie, bo akurat Maciek podał od capy przykład cateringu, czyli
    > obsługuje klientów na ich terenie.

    nie catering to tylko kawałek biznesu.

    >Brak dojazdu nie powoduje braku
    > możliwości przeniesienia się z interesem gdzieś indziej.

    restauracji nie przenosi się tak łatwo.
    A teraz targaj na plecach towar do sklepu spozywczego. Bo przecież
    dojazdu ma nie być według pomysłu poldka

  • 154. Data: 2014-11-14 12:10:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-14 12:07, masti pisze:

    > nie catering to tylko kawałek biznesu.

    > restauracji nie przenosi się tak łatwo.
    > A teraz targaj na plecach towar do sklepu spozywczego. Bo przecież
    > dojazdu ma nie być według pomysłu poldka

    Jak już pisałem - skoro są klienci, towar będzie targany. Zwłaszcza do
    restauracji. A jak klientów nie będzie, to niech się firma wynosi, na
    tym miejscu powstanie coś pożyteczniejszego.

    --
    Liwiusz

  • 155. Data: 2014-11-14 12:16:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > Jak już pisałem - skoro są klienci, towar będzie targany. Zwłaszcza do
    > restauracji. A jak klientów nie będzie, to niech się firma wynosi, na
    > tym miejscu powstanie coś pożyteczniejszego.

    a ja juz Ci pisałem, że jesteś teoretykiem

  • 156. Data: 2014-11-14 12:21:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-14 12:16, masti pisze:

    > a ja juz Ci pisałem, że jesteś teoretykiem

    Tak, pisałeś. Jesteś w tym dobry.

    --
    Liwiusz

  • 157. Data: 2014-11-14 12:22:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > Tak, pisałeś. Jesteś w tym dobry.

    załóż sklep w miejscu bez dojazdu. pogadamy.

  • 158. Data: 2014-11-14 12:25:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-14 12:22, masti pisze:

    > załóż sklep w miejscu bez dojazdu. pogadamy.

    Dziwny jesteś. Zamiast popatrzeć wokół na różne przykłady, chcesz, abym
    specjalnie dla ciebie taki sklep założył. Dziecinne.

    --
    Liwiusz

  • 159. Data: 2014-11-14 12:30:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Liwiusz,

    Friday, November 14, 2014, 12:25:23 PM, you wrote:

    > Dziwny jesteś. Zamiast popatrzeć wokół na różne przykłady, chcesz, abym
    > specjalnie dla ciebie taki sklep założył. Dziecinne.

    Wystarczy. *PLONK!* za głupią demagogię, upierdliwość i głupotę.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 160. Data: 2014-11-14 12:32:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Wystarczy. *PLONK!* za głupią demagogię, upierdliwość i głupotę.

    Żadna strata.

    --
    Liwiusz