  • 11. Data: 2016-10-03 17:01:09
    Temat: Re: Projekt suwnicu obliczenia wytrzymałościowe słupów podporowych
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 3 października 2016 22:28:35 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    oglegroups.com...
    > W dniu poniedziałek, 3 października 2016 19:34:38 UTC+9 użytkownik
    > J.F. napisał:
    > [...]
    >
    > Hm, czy to aby od niego zalezy ?

    Wyłącznie od niego. To jego projekt, jego studia, jego życie.

    > Ocenial bedzie wykladowca lub inny pracownik uczelni.
    >
    > Niby nie powinien sie obrazic za zastosowanie obowiazujacej normy, ale
    > kto wie ... bedzie "nie policzyl pan tak, jak mowilem na wykladzie" i
    > kto ma racje ?

    Student. Może z pomocą opiekuna roku, może kierownika katedry, może dziekana, może
    prorektora, może prawnika uczelnianego. Jak się ma rację to się jej dochodzi.

    > A tak swoja droga, to pomysl z norma mi sie coraz bardziej podoba, bo
    > z samych obliczen to chyba wyjda nierealne wartosci.

    Przepisy systematyzują ten proces, idziesz drogą opisaną przez fachowców: wiesz że
    trzeba dobrać materiały, określić warunki eksploatacji, mechanizmy zniszczenia,
    kryteria projektowe, wreszcie zapoznać się z wymaganiami wykonawczymi: połączenia,
    minimalne grubości, dopuszczalne tolerancje. Jeśli Pytacz zdecyduje się na tą drogę
    to mu zasponsoruję fachowe uzgodnienie projektu w udecie albo innej JN (co nie
    zwalnia go z poprawnego i samodzielnego wykonania rachunków i rysunków). Jak
    przyniesie ostemplowane papiery na zaliczenie to prowadzący z krzesła spadnie :-)

  • 12. Data: 2016-10-03 18:37:34
    Od: s...@g...com

    > Przepisy systematyzują ten proces, idziesz drogą opisaną przez fachowców:

    a co jak kiedyś ten człowiek zostanie fachowcem i będzie pracował w UDT?

  • 13. Data: 2016-10-03 21:17:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik suryga napisał w wiadomości
    >a co jak kiedyś ten człowiek zostanie fachowcem i będzie pracował w
    >UDT?

    To bedzie pilnowal, czy sprawdane projekty ida droga opisana przez
    poprzednikow :-)

    J.

  • 14. Data: 2016-10-04 02:49:16
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 października 2016 01:37:36 UTC+9 użytkownik s...@g...com
    napisał:

    > a co jak kiedyś ten człowiek zostanie fachowcem i będzie pracował w UDT?

    Super. Inspektor jest światu potrzebny.

  • 15. Data: 2016-10-04 11:41:12
    Od: "W.Kr." <w...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 października 2016 02:49:17 UTC+2 użytkownik Konrad Anikiel napisał:

    > Super. Inspektor jest światu potrzebny.

    Z mnie się wydaje, że to nie jest projekt "politechniczny" tylko "volvo" ma ostawić
    taką estakadę "u siebie". Gdyby był projektem z dźwignic, to na pewno po wytrzymce i
    mechanice, a wtedy terminologia byłby inna, i użycie wzorów (vide matematyka.pl) nie
    takie.
    Ukłony dla Znajomych .

  • 16. Data: 2016-10-05 04:51:01
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 października 2016 18:41:14 UTC+9 użytkownik W.Kr. napisał:

> [...]
    mechanice, a wtedy terminologia byłby inna, i użycie wzorów (vide matematyka.pl) nie

    Ukłony od znajomych.
    Pytacz przepadł gdzieś, więc nie ma problemu.